הספר המפורסם דבר מלכות שמלקט ומסדר את אלפי ביאורי הרבי על הלכות משיח ברמב"ם (שהיו פזורים מקודם במאות ספרים כעת לקטו לתוך פונדק אחד) הגיע ביום ג' בתמוז, לידי המשפיע המפורסם רב אלימלך בידרמן ע"י מלקט הספר הרב מנחם מענדל עזאגווי.
מיד עם קבלת הספר הרב בידרמן שמח מאד והביע את גודל התפעלותו מהספר.
המלקט הראה גם הקובץ דבר מלכות מידיו הק' של הרבי שבו יש ארבעה שיחות על הלכות משיח, וכן התמונה המפורסמת בה נראה הרבי מחזיק הקובץ בסיום החלוקה, והמלקט הסביר שהספר הוא המשך לקובץ הנ"ל.
וכן הראה לו את דברי הרבי המודפסים בראש קובץ הנ"ל אשר "הדרך הישרה לזרז את ביאת המשיח בפועל ממש הוא ע"י שכאו"א יוסיף בלימוד התורה בכלל ובמיוחד בענייני משיח וגאולה" אשר ע"פ דברי הרבי האלו עשו את הקובץ ועד"ז הספר דבר מלכות.
המלקט הראה גם את דברי עידוד וחיזוק ללמוד הספר שכתבו ואמרו אחיו הגדולים של רב מייליך: האדמו"ר'ים מלעלוב בארה"ב וכן המשפיע הרב נחמן בידרמן, וכן שאר דברי העידוד מבית לעלוב.
המלקט אמר ווארט בלימוד לרב מייליך מביאורי הרבי על דברי הרמב"ם "מי שאינו מחכה לביאתו.. הוא כופר בתורה ובמשה רבנו" (ולא רק ככופר), והטעם שהחינוך לא הביא את חיוב הצפי' למשיח בשש מצות תמידיות אף שזהו חיוב תמידי "קוינו כל היום", כי החינוך מביא דווקא מצוות שגדר המצווה הוא דבר נצחי, גם אחרי ביאת המשיח, והחיוב לחכות לביאת המשיח יתבטל אחרי ביאתו ובמילא אין לו גדר מצוה ולכן אינו מביאו, אבל בעצם החיוב הוא תמידי כמו שאר השש מצות תמידיות.
ולסיום בירך המשפיע הרב אלימלך בידרמן את המלקט: "שתשרה שכינה בכל מעשה ידיכם, הרי כתוב בחז"ל ש"המברר מקחו של צדיק כאלו קיים עשרת הדברות", שתשרה שכינה בכל מעשה ידיכם, השארת השכינה, יפה מאד, יפה מאד, שתשרה שכינה בכל מעשה ידיכם".