הצלם החב"די ר' מאיר אלפסי יצא עם בני משפחתו לערוך את ליל הסדר בקוסובו, ולאחר מכן המשיך למסע בקרב קהילות יהודיות נידחות במדינות נוספות בבלקן. בתמונה הוא נראה בתפילת שחרית של חול המועד.
חב"ד אינפו
|
כ׳ בניסן ה׳תשע״ו
כתבות נוספות שיעניינו אותך:
3 ימים בלונדון: לובעצקי תיעד את החיים בבירה הבריטית
שבת מקורבים מיוחדת התקיימה בישיבת ופרצת
רבי דרייב: גלריית ענק מהיחידות ההיסטורית של הרב אליהו ע"ה
"וראו כל עמי הארץ": האלוף החדש הניח תפילין עם שליח הרבי