-
-
זכיתי לראות איך ש'בפני האמת מתבטלים כולם', כל השכנים, על מירב הגוונים מעריכים, מכבדים ופשוט יוצאים מהכלים בפני ההנהגה של התמימים • כעת לנו יש את הזכות, והאפשרות להיות מהמייסדים, ממניחי מניות היסוד, שאחר-כך הפירות, ופירי הפירות יזקפו לזכותנו • מייסדים "תומכי תמימים" ביום ייסוד "תומכי תמימים" • טור אישי
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
א. אברהם בטור מיוחד על המוסד הזה ש"לא עושה כלום" הוא לא צריך בניינים, לא מאכיל אומללים, לא מתיר אסורים ואין לו שום דבר שאפשר לעקל. חובה קריאה! • היום נמצא ארגון אחו"ת התמימים בקמפיין לצורך המשך הפעילות, הארגון מבקש מאנ"ש להשתתף באמצעות תרומה שבועית ע"ס 10 ש"ח כל ערב שבת קודש לפני הדלקת נרות • להצטרפות לקמפיין • לקריאה


































