• רמת גן: מופע מוזיקלי מושקע לזכר ר' אבי פיאמנטה ע"ה

    אמש התקיים מופע מוזיקלי מושקע לזכרו של ר' אבי פיאמנטה ע"ה, ביום השנה ח' בתמוז בבית חב"ד המרכזי ברמת גן המכונה "בית מעשים טובים" בראשות שליח הרבי מלך המשיח הרב יוסי גל שגם ניגן כלי הקשה, לאירוע הגיע קהל גדול של חברים ומעריצים של ר' אבי ששרו את שיריו ושמעו סיפורים על פעליו • לכתבה המלאה