חשיפה: בתלמוד תורה חב"ד לוד, המונה כיום כ-760 תלמידים, יש חידושים גדולים מאוד. המנהל הוותיק, המסור והאהוב הרב ברק כוכבי עוזב את ניהול הת"ת וישמש החל מחודש אלול הקרוב כמפקח כולל מטעם הממ"ח במחוז מרכז. סגן המנהל הוותיק והמסור הרב מנחם ישעיהו עתיד ככל הנראה להיות מנהל הת"ת, ומי סגנו? • כל הפרטים בפרסום ראשון