• חרפה: 30 ימי מאסר ללוחם עם פאץ' "משיח"

    לוחם מחטיבת הנח"ל שענד על מדיו פאץ' עם הלוגו של "משיח" נשפט היום (רביעי) ל-30 ימי מאסר, לאחר שהרמטכ"ל רב-אלוף אייל זמיר זיהה אותו בעמדת שמירה במהלך סיור שקיים ביהודה ושומרון, והורה לשפוט אותו. ח"כ בועז ביסמוט הגיב לאירוע ואמר: "‏ההחלטה להעניש לוחם שענד פאץ' 'משיח' היא חמורה ושערורייתית. שחררו אותו עכשיו" • לידיעה המלאה