• לזכרו של המשפיע: הרב מנחם עמאר בביצוע לניגון המרומם

    ערוץ ניגוני חב"ד – "געגועים" מגיש ביצוע מחודש בניחוח חסידי ל'ניגון לשבת ויום טוב' – ניגון ע"ה בספר הניגונים, שהיה חביב ומושר רבות בהתוועדויות על ידי המשפיע ר' שלמה חיים קסלמן ע"ה • הביצוע המחודש לניגון, מוקדש לזכרו של המשפיע הנודע הרב זלמן נוטיק ע"ה, מחשובי חסידי חב"ד בירושלים, שנפטר אמש (ראשון) • האזינו

    ערוץ ניגוני חב"ד – "געגועים" מגיש ביצוע מחודש בניחוח חסידי ל'ניגון לשבת ויום טוב' – ניגון ע"ה בספר הניגונים, שהיה חביב ומושר רבות בהתוועדויות על ידי המשפיע ר' שלמה חיים קסלמן ע"ה.

    ישנם ריבוי ניגונים לשבת ויום טוב המלאים רגש וספוגים מהתבוננות המוח והתפעלות הלב, המושרים בפי חסידי חב"ד בזמנים שונים. אמנם לא נודע בבירור שורש ומקור כל ניגונים אלו, אך יש בידינו את הניגונים עצמם וידוע מעלתם של ניגונים חסידיים.

    הביצוע המחודש לניגון, מוקדש לזכרו של המשפיע הנודע הרב זלמן נוטיק ע"ה, מחשובי חסידי חב"ד בירושלים, שנפטר אמש (ראשון), לאחר שנלחם בשנים האחרונות במחלה הארורה. הרב נוטיק ע"ה היה משתדל להרבות בשמחה בכל עת והיה מנגן ניגוני שמחה בהתוועדויותיו, ובניגון זה ישנה תנועת שמחה והתרוממות הנפש.

    ***
    בערוץ היוטיוב "געגועים" ניתן להאזין לסדרת אלבומים של ניגוני חב"ד שנבחרו בקפידה מתוך כלל ניגוני חב"ד, המושרים על ידי הרב מנחם מענדל עמאר ובניו בצורה אותנטית ומקורית, כפי שניגנו דורות רבים של חסידים ובעלי מנגנים ברגעים של התעלות הנפש. הרב עמאר גר כיום באשדוד ומכהן כרב קהילת חב"ד ומרכז 'אור מנחם' בעיר.

    עד כה הערוץ הפיק ארבעה אלבומי ניגוני חב"ד בביצועים מרגשים במיוחד וכעת עובדים על האלבום החמישי.

    ***
    קרדיטים:
    שירה: הרב מנחם מענדל עמאר וילדיו | הפקה ונגינה בכינור: מרדכי ברוצקי | עיבוד: עובד מוניס | יח"צ: מענדי קורנט.