-
חב"ד אינפו שמח להכריז על תחרות גולשים, לעיצוב סמל לקראת יו"ד שבט, שישים ושמונה שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח. כל הסמלים שיגיעו למערכת עד ראש חודש שבט, יפורסמו במרוכז, ותינתן לכל אחד מהגולשים את ההזדמנות להצביע ולהשפיע בעצמם, ובסיום שלושה ימי הצבעה, יוכרז הסמל הנבחר • לכל הפרטים
חב"ד אינפו|י״ז בטבת ה׳תשע״חחב"ד אינפו שמח להכריז על תחרות גולשים, לעיצוב סמל לקראת יו"ד שבט, שישים ושמונה שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח.
כל הסמלים שיגיעו למערכת עד ראש חודש שבט, יפורסמו במרוכז, ותינתן לכל אחד מהגולשים את ההזדמנות להצביע ולהשפיע בעצמם, ובסיום שלושה ימי הצבעה, יוכרז הסמל הנבחר.
הוראות להשתתפות בתחרות:
א. הסמל צריך להיות ברמה גרפית גבוהה, אך יחד עם זאת להיות בעל משמעות וביטוי חסידי.
ב. מעצב הסמל שיזכה בתחרות יקבל חמש מאות ש"ח, המקום השני יקבל שלוש מאות ש"ח, והמקום השלישי יקבל מאתיים ש"ח.
ג. תאריך סיום התחרות הינו ביום רביעי, א' שבט בשעה עשר בערב שעון ניו יורק.
ד. את הסמלים יש לשלוח למייל: editor@chabad.info בגירסא סופית בלבד, פורמט JPEG, ובאיכות טובה.
כתבות נוספות שיעניינו אותך:
וידאו-
ArrayArrayArrayArrayמוזיקה
-
ArrayArrayArrayבחירת העורךגאולה ומשיחמגזיןטורים
-













לא
האם בסמל צריך להיות הכתר הזה?
— לא