כהכנה למתן תורה כחלק מהמעטפת החסידית של התוכנית, התכנסו התלמידים לשעת 'קורת רוח' מיוחדת במינה – התוועדות חסידית ומרוממת כהכנה לחג השבועות, יחד עם המשפיע הרב שניאור זלמן ניאזוב.
במהלך ההתוועדות הושם דגש מיוחד על עניינה של "השבת החסידית", תוך דגש נקודות הליבה של ילד חסידי: תפילה בעבודה, לימוד חסידות והשתתפות קבועה בהתוועדויות.
רגע מיוחד נרשם כאשר התלמיד מענדי דורון שיתף את חבריו בתובנות נפלאות והחכים את כלל התלמידים, תוך שהוא עומד על מטרתה המרכזית של התוכנית: לאתגר את הלומדים ולרומם אותם לחיים של יגיעה ועמל בתורה.
התלמידים יצאו מהמפגש עם כוחות מחודשים לקראת חג מתן תורתנו, ובעיקר עם תנופה פנימית לפעול את התגלותו של אבינו רועינו, הרבי מלך המשיח.
לאחר מספר ימים, הגיע המרא דאתרא דקהילת חב"ד בצפת, הרב מרדכי ביסטריצקי, על מנת לבחון באופן מקיף את התלמידים היקרים על כל הלכות שבת שלמדו בתקופה האחרונה.
במהלך המבחן התברר כי היגיעה העצומה וההתמדה מעוררת ההשראה של הילדים נשאו פירות מפוארים: על כל שאלה מורכבת ועמוקה שהוצגה במבחן, השיבו התלמידים בבקיאות רבה.
במעמד המבחן החגיגי נכחו ועקבו מקרוב בגאווה ובנחת מנהל התלמוד תורה הרב מרדכי ידגר, וכן הרב משה חי שמעון, שהביעו את התפעלותם העצומה מרמת הידע והשליטה המוחלטת של תלמידי "מובילים בהלכה".
בסיום מעמד המבחן קיבלו שנים עשר תלמידים תעודות הוקרה על הצטיינות בשינון על החומר הנלמד בתקופת חודש ניסן.
הנהלת התוכנית והנהלת התלמוד תורה מביעים תודה גדולה לרב בנימין סוחייק, שמוביל את קבוצת המצוינים בצורה מעוררת השתאות, בחיות מיוחדת ובמקצועיות רבה, והוא העומד מאחורי הצלחתם הכבירה של התלמידים.



















