• רבה הנבחר של נוף הגליל הגיע להודות ליו"ר ש"ס על תמיכתו

    רבה הנבחר של נוף הגליל הרב מנחם מנדל נחשון, הגיע הבוקר לתפילת שחרית ולהודות ליו”ר ש”ס אריה דרעי על תמיכתו בו בבחירות לרבנות העיר. לאחר התפילה נערך מעמד 'לחיים'. דרעי כיבדו בעלייה לתורה ואיחל לו שיצליח בתפקידו • לידיעה המלאה