-
פסיקה זו היא לא פסיקה מכוח התנהלות משפטית המקובלת בעולם. במקרה זה הבג"ץ הוא זרוע של השלטון הכפרני שמטרתו לעקור את הדת היהודית מארץ ישראל • מאת הרב גדליה אקסלרוד, אב"ד חיפה • לקריאה
אבריימקה אייזנשטיין|כ״ג בסיון ה׳תשפ״גהרב גדליהו אקסלרוד – אב"ד חיפה, באדיבות מגזין בית משיח
למעלה משנתיים חלפו מאז פסיקת בג"ץ שגיור רפורמי הופך גויים ליהודים באופן רשמי, ועד לרגע זה הפסיקה המזעזעת הזאת נותרה על כנה, ולא בוטלה.
הפסיקה השערורייתית הזאת היא פגיעה דורסנית באמונה היהודית מתוך המעטפה המשפטית כביכול. זהו צעד בלתי הגיוני שאף בית משפט בעולם לא עשה מעולם, מלבד הבג"ץ שלנו שהחליט להחליט בעניני אמונה.
פסיקה זו היא לא פסיקה מכוח התנהלות משפטית המקובלת בעולם. במקרה זה הבג"ץ הוא זרוע של השלטון שמטרתו לעקור את הדת היהודית מארץ ישראל. אולם השלטון נכשל כשלון חמור במטרה זו, ורוב העם מתקרב יותר ויותר לתורת ישראל הנצחית המקובלת מעת מעמד הר סיני. ברור שרצון ה' ורצון העם יגבר על המנווטים הכופרים, כאשר המדינה כאן בארץ ישראל תתנהל על פי תורת ישראל.
תפקידו העיקרי של בג"ץ הוא לשפוט בסכסוכים שבין אדם לרעהו, אך לא להביע דעה בעניני אמונה ומסורת הנטועים עמוק מזה למעלה משלשת אלפים שנה, מאז התגלה ה' לעיני ישראל כולו.
בג"ץ מחייב אותנו להזדהות עם קבוצת אנשים שפרקה מעליה את האמונה שקיבלנו במתן תורה, ואת קיום מצוות היהדות. בג"ץ מבקש לקבוע כי האמת היא עם הכופרים בקדושת היהדות, המתיוונים של דורנו. אי אפשר שלא להיווכח בקלות כי שופטי בג"ץ, רובם ככולם, שייכים לזרם הכפרני כשתורת ישראל אינה קיימת בתודעתם.
הרצון האמיתי של תנועות ההשכלה והרפורמים
כבר לפני 75 שנים, עם היווסדה של המדינה, השתלטה קבוצת אנשים כופרים בתורת משה על הנהגת הישוב.
זה החל למעשה כבר לפני כשלש מאות שנים, עת החלה תנועת הכפירה בתורה בברלין שבגרמניה, בראשה עמדו תלמידי מ. מנדלסון. הם נרתמו בכל המרץ לנתק את היהדות מן היהודים שהתנהגו עד אז לפי מסורת היהדות.
"המשכילים" התחפשו בלבוש חרדי והשתלבו בבתי החינוך החרדים כ'מלמדים' וכו', והפיצו כפירה. כך הי לדוגמא עם "שמעון הכופר" שגידל זקנו והתנהג כחרדי ונתמנה בוילנא למפקח על כל "החדרים" וגרם לאסונות רוחניים ממש. בגלל תנועה זו התפשטה האפיקורסות בגרמניה ובכל אירופה, כאשר רוב בני הנוער פרקו מעליהם עול מצות (מלבד פולין שמחצית היהודים בה נשארו שומרי מצוות).
מתוך תנועת "ההשכלה" האפיקורסית שמטרתה היתה לבולל את היהודים עם הגויים, קמה תנועת ה'בילויי"ם' עם סיסמאות 'העבודה היא חיינו' וכדומה. הללו הבינו שלא יצליחו להביא להתבוללות, בפרט נוכח התפתחות הנהגת החסידות במקביל לפריחת עולם הישיבות הליטאיות. אלה השיבו מלחמה שערה.
'מתיוונים' אלו החליטו אפוא להקים מקום מוגדר, לאסוף בו את העם היהודי ו"לחנכו מחדש" ברוח הכפירה ביהדות. זו למעשה התכלית להקמת המדינה. כך הגיעו לארצנו הקדושה שהיתה מאוכלסת על ידי אלפי יהודים דתיים ומסורתיים, אלפים רבים תחת הסיסמה "עולם חדש נקימה על חורבות העולם הישן", מתוך מטרה להעלים את היהדות רח"ל.
אני זוכר דברים שאמר הרב ישראל גרוסמן ע"ה, בעבר ראש ישיבת 'תומכי תמימים' בלוד ומזכיר מועצת גדולי התורה, שהיה מעורב בניהול מו"מ עם בן גוריון על שחרור בחורי ישיבה מהצבא. הוא סיפר שבן גוריון אמר "תעזבו את בחורי הישיבה, הרי בעוד עשרים שנה לא יוותר אף בחור ישיבה".
אדמו"ר הרש"ב נ"ע כתב לרבה של קישינב הרב צירלסון הי"ד, מדוע הוא מתנגד בחריפות כה רבה לתנועה זו, שכן היא מסוכנת יותר מ"תנועת ההשכלה"; בעוד המשכילים מטרתם המוצהרת היא עקירת שם ישראל מהעולם, ובשל כך היהודים ממילא לא יישמעו להם; אך תוכנית הבילויי"ם רוצה להוות תחליף ליהדות. במקום תורה יקבלו מדינה, שפה עברית ושלטון עצמאי, וזה מסוכן יותר.
בדורנו יש לנו מאבק עם הרפורמים המהווים המשך ל"משכילים". בסידורים שלהם לא מוזכרת ארץ ישראל כמקום שמצפים לחזור אליו. רוב הרפורמים מתחתנים עם גויים ומתבוללים רח"ל.
"הרפורמים" אינם דת, הם אינם מאמינים בתורת ישראל, ולא מאמינים בשום בשורה אלוקית. ה"רפורמים" הם איגוד קהילתי כמו כל מועדון אחר. אין להם שום קשר לתורה ומצוות או לדת ישראל שהיסוד שלה הוא מתן תורה.
כמו שהיה במזרח אירופה, אז הסתובבו המתייוונים בחצרות פקידי 'הצאר' הרוסי והסיתו נגד היהודים החרדים שצריך להיזהר מהם – כך גם בימינו אנחנו שומעים מכל מיני תעמולני התקשורת שהיהודים החרדים הם 'טפילים' ו"מוצצים את דמם של החילונים". ממש באותו הנוסח שהסיתו באירופה את הגויים נגד היהודים.
למרות ההסתה שיש גם בימים אלה, אי אפשר לכבות את הניצוץ היהודי. חלק גדול מעם ישראל תומך במסורת ישראל, ומתנגד למסע השיסוי. הוא מרגיש ערבות זה לזה, כמו שמדריך אותנו הרבי מה"מ. כיום, גם יהודי רפורמי מרגיש ריקנות ושואף שגם אליו יגיע יהודי שומר תורה ויקרב אותו לשורשיו היהודים. מאות ואלפי שלוחי הרבי רואים זאת יום יום מזה עשרות בשנים, ובפרט הצעירים המרווים את נפשם רוחנית. מאות ואלפים החוזרים בתשובה, יעידו על כך.
מזימתם לא תצלח
נשוב לפסיקת בג"ץ השערורייתית:
הסיבה לפסיקה הלא נורמטיבית של הבג"ץ היא חלק מהדרך רבת–השנים של מייסדי הכפירה וראשי השלטון בעת שתכננו לייסד את המדינה – לחלן את העם היהודי ולבולל אותו, היל"ת.
הפסיקה שלהם אינה מכבדת אותם; להיפך. הרוב הגדול של עם ישראל בז לפסיקה זו, וכבר הובטחנו על ידי הרבי מלך המשיח, שבקרוב נראה את המלך המשיח, מלך ביפיו תחזינה עינינו, בקרוב ממש.
תגיות: בג"צ, הרב גדליהו אקסלרוד, מגזין בית משיח, ראשי