מערכת חב"ד אינפו
לאחר תקופה ארוכה של שמירת האחדות במחננו – לפחות באתרי האינטרנט, תוך הגברת המעשים החיוביים והברוכים המתקיימים בקרב אנ"ש חסידי חב"ד ברחבי תבל, החליט אחד האתרים לחזור לכותרות, על ידי השיטה המוכרת: הכאה, הכפשה והכתמה של רוב אנ"ש חסידי חב"ד.
המכנה המשותף בין השמאל החב"די ותנועות השמאל העולמי הוא חוסר קבלת החלטות הציבור. הם ייתעלמו לחלוטין מתוצאות הבחירות שנערכות על ידי הרוב המוחלט של תושבי השכונה – בהן הם מפסידים פעם אחר פעם (בחירות לגבאי 770, בחירות לרבני שכונת קראון הייטס ועוד). העובדות לא מבלבלות אותם, וכמו השמאל התקשורתי יציגו את עצמם תמיד כגוזל נעשק ונרדף. לאחר פרסומי תוצאות האמת, הם ימשיכו להעלות טיעונים של המתנה ל'קולות הימאים', ספירת קולות מחודשת ועוד.
כאמור, בשנים האחרונות נעשו מאמצים רבים וראויים לציון של כל הצדדים, להימנע ככל הניתן מפרסום תופעות שליליות, אך היום נחצה הגבול.
לבלר נבער דעת פער את מקלדתו וערך 'תחקיר' כנגד הרבנים, חברי הבית דין צדק של שכונת המלך קראון הייטס, הרבנים הרב אהרון יעקב שווי זקן רבני חב"ד בעולם, והרב יוסף ישעי' ברוין – המפורסמים בתור שניים מחשובי רבני חב"ד ברחבי תבל, שנבחרו על ידי הציבור ברוב גדול (וכידוע דבריו החריפים של הרבי כנגד אלו שהתנגדו לרבני השכונה).
באיצטלא של הגנת כבודו של מארגן ההתוועדויות הרב מאיר הארליג רמסו את הרבנים וכינו אותם 'אנשי מחלוקת' ועוד ביטויים שאין הדעת סובלת.
אז מי הם כאן אנשי מחלוקת?
אנשים שהפסידו בדין תורה (על מערכת הכשרות עצמה!) ומצפצפים על ההלכה? אנשים שלא מסכימים לקבל את תוצאות הבחירות של אנ"ש? אנשים שאינם ממושמעים לרבנים ובכל דיון או משפט פונים מיידית לערכאות הגויים? אנשים המכתימים את שם ליובאוויטש כולה, שמם של השלוחים שמוסרים את נפשם מידי יום, רק על מנת להציל את שמם האישי?
הגדילו לעשות והפכו את עצמם לדוברם של רוב אנ"ש חסידי חב"ד המאמינים באמונה שלימה ברבי מלך המשיח ונבואתו הקרובה ש'הנה הנה משיח בא' ש'מזועזעים' מהמעשה…
לא רק שהתעלמותם המחולטת מרוב אנ"ש חסידי חב"ד נמשכת לאורך כל השנים, אלא הם משמשים כשופר הראשי למלחמה בכל מי שמאמין בכך ונושא את דגל האמונה בגאון.
לכם נאמר: דרכנו אינה דרככם. אנו נמשיך להשמע לרבנים, ואם הרבנים אוסרים את הכשר זה – על כך בדיוק נאמר "ועשית ככל אשר יורוך".
* * *
שלוש הערות בשולי הדברים:
א. בשנה שעברה אירגן הרב הארליג את ההתוועדות ב-770 והביא קייטרינג שהיה תחת השגחת הבד"צ דהשכונה.
ב. גם השנה הוא התבקש לארגן את ההתוועדות, ומכיון שלא היה מרוצה מהקייטרינג בשנה שעברה, סידרו לו קייטרינג אחר תחת אותה השגחה, אלא שהוא טען שאין לו מספיק זמן לצורך הארגון.
ג. המארגנים בשנה זו דיברו איתו והזמינו אותו לבוא ולהנחות את ההתוועדות כמידי שנה, וההזמנה בעינה עומדת.