אמש נערכה התוועדות מרכזית לרגל ג' תמוז, בהיכל מרכז 'נפש חיה' חב"ד ליובאוויטש הקריות. בהשתתפות רב קהילת חב"ד בקרית שמואל וראש הישיבה הרב יוסף אברהם פיזם, אורח הכבוד המשפיע הרב טוביה בולטון מכפר חב"ד. כיבד בנוכחותו הרב יוסף הלוי אברקי, רבה של קרית ים • צילום: אבריימקה אייזנשטיין • לדיווח המלא ותיעוד