• הגיע הזמן להציב גבול אדום להפקרת תושבי הצפון • פרשנות

    צה"ל מסוגל, בעזרת ה', לפעול בעוצמה אדירה מול חיזבאללה, במיוחד משום שכרגע יש הפסקת אש בין ארה"ב לבין איראן – אבל זה לא קורה, וצה"ל לא פועל להסרת האיום מעל תושבי הצפון, כי אין אישור מצד הדרג המדיני, שנכנע לחלוטין לתכתיב של טראמפ, ולא מציב לפניו קו אדום: אי אפשר להפקיר יישובים ומאות אלפי תושבים! • מאת: הרב אבישי אפרגוןלקריאה

    כותב השורות על רקע מטוסי צה"ל (צילום: דובר צה"ל)