-
הרצליה: מאות ילדים והוריהם השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר
המוני משפחות וילדים מהעיר הרצליה התאספו יחד בל"ג בעומר, לתהלוכת ילדים ענקית וכינוס מיוחד לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי, בהנחיית הרב לוי יצחק אושקי מהנהלת בית חב"ד. הילדים והילדות היקרים קיבלו בלונים ושלטים – ויחד צעדו בגאון לצלילי רכב מקושט ויחד הכריזו סיסמאות יהדות ברחובה של עיר • צילום: שלום קריפור • לידיעה המלאה




























































