חדשות
-
בשבוע שעבר, חבר מועצת עיריית תל אביב פתח בצעקות על חב"דניק שהציע לו ולשאר האנשים בבניין העירייה להניח תפילין, ואף הגדיל לעשות, כשקרא לו מסיונר. בתור תגובה לכך, יהודי המכונה – 'הצל', פרסם בתור תגובה, פוסט בו הוא נראה מניח תפילין, וכותב לחבר העירייה: "תודה שאתה מזכיר לי את החשיבות של המסורת שלנו.." • לפוסט המלא
וידאו-
ArrayArrayArrayחדשות חמות
-
נחנך "משעול 770 – מרכז חב"ד העולמי" בפתח תקווה
-
מחפשים התוועדות לרגל י"ב-י"ג תמוז בעירכם? הכל במקום אחד
-
צפת: מאות חגגו בהכנסת ספר תורה לישיבת "חנוך לנער"
-
כפר חב"ד: שמחת חתונת משפחות ליסון – רוט
מוזיקה-
ArrayArrayArrayבחירת העורךגאולה ומשיחמגזיןטורים
-















על זה נאמר ירידה לצורך עלי'ה!!! בסופו של דבר ראש עירית ת"א רק הזכיר לאנשים לקיים את מצוות תפילין עם הפוסט שלו…;)
יישר כח הוא ענה לו כמו שצריך לענות