• שתי זוכות בהגרלה הגדולה של גפן בס"ד

      צפיות
      329 וידאו

      שתי זוכות בהגרלה הגדולה של גפן בס"ד



      Error: Contact form not found.

      יש זוכה. הערב, נערכה ההגרלה הגדולה של 'גפן בס"ד' על כרטיס טיסה לרבי, והוכרזו שתי זוכות: נחמה הבלין מקרית גת והגב' חיה גילר מלוד. ההגרלה נערכה במשרדי חברת הביטוח הפניקס, בנוכחות עו"ד ישראל עדנן ובעל סוכנות הביטוח 'גפן בס"ד' מר שלומי גפן.

      כמות המשתתפים הגבוהה, שלא פסקה עד לרגע האחרון, הפתיעה את מארגני ההגרלה, שהביעו סיפוק רב מההיענות החיובית בקרב כלל חסידי חב"ד להגרלה. המחווה הייחודית של 'גפן בס"ד' אשר במסגרתה נערכה הגרלה החינמית על כרטיס טיסה לרבי, היתה פתוחה לכלל חסידי חב"ד וזאת ללא צורך ברכישת ביטוח או בהצטרפות לסוכנות הביטוח גפן בס"ד (זאת לצד הגרלה נוספת בין המצטרפים והמבוטחים החב"דיים של גפן בס"ד).

      ההגרלה נועדה להעלות את המודעות לחשיבות ביטוח הבריאות וכן להשקת ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש. פוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש של גפן בס"ד, הינה הפוליסה עם הכיסוי הבריאותי הנרחב ביותר, זאת לצד תנאים מיוחדים ופרמיה נמוכה של עד כ-50% ממחירי ביטוחי הבריאות הנפוצים בשוק.

      המבצע המיוחד, הוא פרי ההיכרות והפעילות רבת השנים של סוכנות גפן בס"ד עם חסידי חב"ד. לדברי שלומי גפן מנכ"ל גפן בס"ד: "החלטנו להעלות את המודעות לביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש בדרך חווייתית שמתחברת לערך החב"די החשוב של נסיעה לרבי. התגובות החמות שקיבלנו מהקהל הרחב של חסידי חב"ד, מעידות שבחרנו בפעילות נכונה מתוך הבנה בצרכי קהילת חסידי חב"ד. זאת זכות עבורנו להעלות את המודעות לביטוח הבריאות הקולקטיבי באמצעות הגרלה על כרטיס טיסה לרבי".

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו