• לכבוד חג הגאולה: 2,884 בנו בית לרבי!

      צפיות
      485 וידאו

      לכבוד חג הגאולה: 2,884 בנו בית לרבי!



      Error: Contact form not found.

      את השעות היקרות האלו של ימי הגאולה י"ט כסלו, מקדישים בבית חנה לטובת קמפיין בונים בית לדורות.

      "אנחנו מנהלים את קמפיין הפצת המעיינות הגדול בעולם" מציינים ב'בית חנה'. ואכן הנתונים מוכיחים בשטח. בלי בניית המבנה החדש, לא ניתן יהיה לאפשר את איכלוס בנות שנה"ל תשפ"א. כך שכל תרומה לקמפיין מאפשרת את הפצת המעיינות באיכות הטובה ביותר – שנים של חינוך איכותי ואוהב, ובכמות גדולה יותר – עוד מאות תלמידות בכל שנה, הווי אומר עוד אלפי בוגרות בית חנה!

      נתוני האמת מוכיחים כי בוגרות בית חנה הופכות לנרות להאיר בשדה השליחות לענפיה השונים, ובונות דור חסידי על יסודות התקשרות איתנים.

      הקמפיין יצא לדרך לאור המסקנה כי לא ניתן להמשיך לצמוח בקצב הגדילה הנוכחי, כשמספר המ"ר בקמפוס החינוכי כבר מזמן אינו תואם לכמות התלמידות העצומה. הצפיפות ניכרת בשטח במבנים עראיים המשמשים ככיתות, בצפיפות במבני הפנימייה, ובחוסר יכולת לפתוח כיתות נוספות בהתאם לביקוש הרב.

      בוגרות בית חנה ברחבי הארץ נרתמו לאתגר, כשהן מכירות טובה ומשיבות אהבה על שנות החינוך בבית חנה שבנו בצורה קריטית ומהותית את עתידן. במסלול ייחודי מאפשרי ב'בית חנה' לקחת זכות בלעדית על 'בית' בישראל, שיאפשר לבת נוספת להיבנות בבית חנה, ולבנות את עתידה באמצעות 'בית' חסידי חם – המושתת על תודעת שליחות ו'התקשרות' חסידית.

      "הצטרפו עכשיו ל2884 התורמים, שפועלים את עניינו של יום בצורה הטובה ביותר" אומרים ב'בית חנה'. "אפשרו לנו להפיץ את המעיינות, ולבנות עוד ועוד בתים חסידיים בישראל!"

      עכשיו! בונים בית לדורות!

      לתרומה לחץ כאן

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו