• רוצים לעשר פירות בקלות? הצטרפו לקרן המעשרות

      צפיות
      2377 וידאו

      רוצים לעשר פירות בקלות? הצטרפו לקרן המעשרות



      Error: Contact form not found.

      'קרן המעשרות חב"ד' מאפשרת לכל אדם הקונה ירקות בחנויות שאינם בהכרח בכשרות מהודרת וייתכן כי לא ביצעו "מעשרות כדין", לאכול את הירקות שקנה למרות זאת. באמצעות חברות בקרן, ניתן לחלל את פדיון המעשר מהפירות והירקות באופן המהודר והטוב ביותר • בפנים: פרטים המלאים ולהצטרפות לקרן • צפו בוידיאו

      'קרן המעשרות חב"ד' מאפשרת לכל אדם הקונה ירקות בחנויות שאינם בהכרח בכשרות מהודרת וייתכן כי לא ביצעו "מעשרות כדין", לאכול את הירקות שקנה למרות זאת. באמצעות חברות בקרן, ניתן לחלל את פדיון המעשר מהפירות והירקות באופן המהודר והטוב ביותר.

      המנויים בקרן מקבלים נוסח הפרשת התרומות והמעשרות ולהם זכות בחילול קדושת המעשר שלהם על מטבע שברשות הקרן.

      בנוסף, בהתאם למעשר הנוהג באותה השנה הקרן עומדת למול העני ומאפשרת לעשר דדרכה אף את ה'טבל' וודאי.

      הרישום לקרן המעשרות שע"י 'יפוצו', מלבד היותה זכות גדולה של שותפות בפעילות הפצת המעיינות אשר על ידם 'אתי מר- דא מלכא משיחא', זוהי הדרך הטובה והקלה ביותר לקיים את מצוות הפרשת תרומות ומעשרות באופן המהודר ביותר.

      ידוע ומפורסם פועלו הרב של ארגון 'יפוצו מעיינותיך' המתעסק בפרסום והסברת עומק ופנימיות בשורת הגאולה מתורת החסידות בקרב חצרות החסידים והיכלי הישיבות.

      בפיקוח מורי ההוראה רבני הקרן: הרב אברהם הרוניין – רב מרכז העיר כפר סבא והרב מנחם הכהן כהן – רב קהילת חב"ד בית מנחם באר שבע.

      גם אנו מצטרפים לקריאה הקדושה להיות לעזר וסיוע ולהצטרף לקרן המעשרות שע"י ארגון יפוצו מעיינותך: הרב יוסף אברהם פיזם – ראש ישיבת תות"ל הקריות, ורב קהילת חב"ד קרית שמואל, הרב מנחם מנדל פרידמן – רב קהילת חב"ד הדר גנים פתח תקווה.

      להצטרפות לקרן המעשרות חייגו 07-99130745 או באון-ליין

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו