בשעה טובה ומוצלחת התקיימה ברית המילה לבנו של שליח הרבי, הרב לירז זעירא, באירוע חגיגי ומרגש שנערך בבית חב"ד המפואר והמרווח מרכז חב"ד בקמפוס, בהנהלתו של הרב זעירא.
לשמחת הברית הגיעו רבנים ונכבדים, ובהם גם רופאיו של הרב לירז המלווים אותו במסירות מאז פציעתו במהלך מבצע צבאי בסוריה, לצד שלוחים, ידידים ומכרים רבים שבאו להשתתף בשמחה ולשמוח עם הרב לירז ובני משפחתו.
בסנדקאות כובד רבה של קריית אתא, שליח הרבי הרב חיים שלמה דיסקין.
בין המשתתפים נראו רבה של קהילת חב"ד ברחביה הרב יצחק מאיר סגל, שליח הרבי בעיריית ירושלים הרב יעקב הלפרין, שליח הרבי במחנה יהודה הרב צבי רודרמן, שליח הרבי ברחביה הרב ישראל גולדברג, מנכ"ל צעירי אגודת חב"ד ירושלים, הרב נועם רוט, שליח הרבי לקריית משה וגבעת שאול הרב דניאל כאלב, שליח הרבי הרב יוסי סברדלוב, לצד שלוחים נוספים מירושלים ומרחבי הארץ, ידידים ומקורבים רבים שבאו לשמוח בשמחה המיוחדת ולאחל מזל טוב וברכות להורים המאושרים.
מעמד מיוחד נרשם, כאשר שליח הרבי לשכונת נחלאות הרב שלום בער מרזל, ערך ביחד עם כל הנוכחים במעמד סעודת הברית החגיגית, את סיום ספר קדושה להרמב"ם.
"ויקרא שמו בישראל": אסף דוד.
צילום: יחיאל גורפיין.




