הרב אלתר בנציון פרישמן מבת ים עיר הגאולה שהנחה את הערב ברוב כישרון פתח את הערב, בדברי התעוררות, והזמין את הרב תורג'מן מנתניה להקריא את פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח, ואחריו את יצחק סנדרוי מנהל ישיבת חב"ד ביצהר שהזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס.

כעת ריקודי שמחה עם הזמר יוני שלמה והקלידן המוכשר יוסף חיים, ואחריהם, מוזמנים הילדים לומר את י"ב הפסוקים, ואחריהם עוברים לראות סרטון קצר מתורגם של חלקים ממאמר "באתי לגני" תשל"ז. כעת מוזמן אל הבמה רון בן ארי הורביץ, שהתגורר משך קרוב ל20 שנה בדרום אמריקה כ"חוקר פרטי". ב"רקורד" שלו רשום הצלה ושחרור של שלושה חטופים יהודים ממבקשי כופר נפש, ושחרור מהכלא של שבעה אסירים ישראליים. רון מרתק את הקהל שעה ארוכה, אבל כמה סיפורים העוד יותר מיוחדים, הוא סיפר בהתוועדות בתום הכינוס, עם עוד קצת "משקה", ובלי מצלמות ומיקרופונים.

אחריו מוזמן לדבר הרב צבי סוכות, מראשי הפעילים במאבק עמונה שזוכה למחיאות כפיים נלהבות מהקהל, מספר על הנכונות של אלפי בני נוער להקריב ולהילחם נגד מימסד מושחת למען מטרה צודקת, על השקרים של דוברת המשטרה מול הנחישות של המגורשים.

כעת מוקרן לראשונה סרטון (בעריכת הרב טוביה דורון) בנושא חיים נצחיים לדור זה, היינו – לרבי שליט"א מלך המשיח. בסרטון לוקטו  אחד עשר קטעי וידאו קצרים מהשנים תשמ"ח – תשנ"ב, בהם הרבי שליט"א מלך המשיח חוזר שוב ושוב על עניין החיים הנצחיים, שמתחילים כבר עכשיו נשמות בגופים, ונקודת החיבור בין העולם הזה לרגע בו מתחילה תחיית המתים, שהדור הזה, האחרון לגלות והראשון לגאולה, עוברים לחיים נצחיים נשמה בגוף בלי הפסק בינתיים, כאשר כל הדורות הקודמים קמים לחיי נצח בתחיית המתים.

עוד אתנחתת ריקודים ברוב שירה וזמרה, וכעת עולה לדבר הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת ראשון לציון ועורך הפירסומים של ממש, אחריו הרב זמרוני ציק, יו"ר "האגודה למען הגאולה", והרב לוי יצחק גינזבורג על ה"דבר מלכות". אחריהם עוד קטע מוסיקלי, וסרטון מתורגם של הפוליטיקאי האמריקאי ידיד ישראל מייק האקבי (שהתמודד מול טרמפ על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב), שביקר לפני כחודש בישראל, והוא מלמד את היהודים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, וגם אם יתנו לערבים שטחים, הם לא יסתפקו בזה, וגם, כך מאמין הגוי, שכל יהודי מאמין בלבו שהקב"ה הוא הביא אותנו לארץ ישראל, והוא ימשיך לשמור עלינו בארץ שלנו.

שמחה וריקודים נועלים את הכנס, ומתיישיבם להתוועדות, שבמהלכה סיפר רון בן ארי הורביץ סיפורים מרתקים עוד שעה ארוכה.