• י"ב סיון: כשהרבי מלך המשיח נכנס להתוועדות פתאומית

    "פתאום יבוא אל היכלו האדון..". בשבת נשא תנש"א – י"ב סיון – סיום ימי התשלומין, זמן קצר לפני השקיעה, הופיע הרבי מלך המשיח בהפתעה מוחלטת בפני החסידים שנכחו אז בזאל הגדול ב-770 בית משיח, ופתח בהתוועדות פתאומית ומיוחדת • במהלך ההתוועדות הודיע הרבי מלך המשיח ש"עומדים כבר ב"שעה שמלך המשיח בא"" • מטה לימוד הדבר מלכות מגיש יומן מפורט ומרתק