האברכים הצעירים בכפר חב"ד, מתפללי בית הכנסת "גבעת ליובאוויטש", נוסעים לרבי לקראת ג' תמוז. הערב יצאה הקבוצה הראשונה, כשחבריה מצויידים בקובצי לימוד, לניצול הזמן בטיסה כהכנה מתאימה • לתמונות נוספות
חב"ד אינפו
|
ל׳ בסיון ה׳תשע״ו
כתבות נוספות שיעניינו אותך:
3 ימים בלונדון: לובעצקי תיעד את החיים בבירה הבריטית
שבת מקורבים מיוחדת התקיימה בישיבת ופרצת
רבי דרייב: גלריית ענק מהיחידות ההיסטורית של הרב אליהו ע"ה
"וראו כל עמי הארץ": האלוף החדש הניח תפילין עם שליח הרבי