מאת הרב מנחם לרנר, שליח הרבי ורב חב"ד בשכונת האירוס ומרכז עסקים עזריאלי ראשונים, יוצר הקורס הדיגיטלי משיח זה ריאלי.
בעקבות פרשיית פגסוס, כולם מדברים על רעידת אדמה, ועדת חקירה, אולי פיטורים המוניים במשטרה, הקמה מחדש, השבת אמון הציבור, אבל אצלי עברה מחשבה אחרת, אחרי נשימה ארוכה מהצמרמורת שחלפה בגופי שאנחנו ממש חיים כמו במשטרים אפלים, כי הרי גם לק.ג.ב לא היו כאלו כלים משוכללים…
נזכרתי במשהוא אחר לגמרי שממש עשה לי טוויסט בעלילה, נזכרתי בדברי ישעיהו הנביא שצעד באותם שבילים בירושלים לפני כ2000 שנה וחזה ברוח הקודש את חזון אחרית הימים. ישעיהו הנביא מקדיש פרק שלם שכולו תסכול על מצב האומה וההנהגה, שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים, כֻּלּוֹ אֹוהֵב שֹׁוחַד וְרֹודֵף שַׁלְמֹונִים. תראו איך הוא פונה לראשי העם זה פשוט מחריד , שִׁמְעוּ דְבַר ה' קְצִינֵי סְדֹם אין את זה ביותר מצמרר ומחלחל, מחריד לאיזו דיוטה אפשר לרדת.
אבל בסוף הוא מנחם את העם, עוד יבוא יום והכל יחזור כפי שהיה בתחילה. יבוא יום וסוף סוף יהיו כאן שופטים שתסמכו עליהם ותאמינו בהם, ירושלים תהיה 'עיר הצדק'.
וכך כתב: וְאָשִׁיבָה שֹׁופְטַיִךְ כְּבָרִאשֹׁנָה וְיֹועֲצַיִךְ כְּבַתְּחִלָּה אַחֲרֵי כֵן יִקָּרֵא לָךְ עִיר הַצֶּדֶק קִרְיָה נֶאֱמָנָה. אבל, את השוטרים הוא מצנזר, הם לא חלק מחזון אחרית הימים הוא לא מזכיר כלל שיהיו לנו שוטרים שניתן בהם אמון, שנסמוך עליהם.
אתם שואלים למה? כי כשיגיע משיח לא יצטרכו אכיפה, כולם ירצו לעשות רק טוב, אז בשביל מה יצטרכו שוטרים, חבל על התקציבים.. השופטים גם הם לא יעסקו בישוב סכסוכים, אלא בהנהגת העם, המשמעות של תפקיד השופט בתנ"ך, הוא לא רק במובן של שופט בבית משפט, אלא משמעותו הוא גם מנהיג, כמו שמשון הגיבור וגדעון שהיו נקראים שופטים.
אז אני כן מזועזע מפרשיית השוטרים שצפה עלינו פתאום, אבל משהו בלב אומר לי, זה עוד אבן בדרך הנסללת לימות המשיח, מוסכמות הגלות נשברות, וגם השוטרים זה לא מה שחשבנו, כנראה תכף לא יצטרכו אותם בכלל.
המנגינה הזאת בלב שלי לא באה מעצמה, זה דברים שאמר הרבי מלובביץ לפני 30 שנה בדיוק, הוא הצביע על תהליכים גלובליים שמתרחשים בעולם כאות וסימן לביאת המשיח, ומאז אנחנו רואים עוד ועוד סימנים.
הלו, שוטר, אתה מחפש עבודה?