• פריד בפניה לא שגרתית לציבור: הורידו את אפליקציית התפילין

      צפיות
      509 וידאו

      פריד בפניה לא שגרתית לציבור: הורידו את אפליקציית התפילין



      Error: Contact form not found.

      לפני מספר חודשים יצא ארגון light up the world מניו יורק עם אפליקציה מהפכנית המחברת בזמן אמת בין מי שיש ברשותו תפילין לבין מי שמעוניין להניח אותן. לאפליקציה קוראים: wrapp (לגלגל) • אלפי יהודים מכל רחבי העולם כבר הורידו ומשתמשים באפליקציה הזו, כולל במדינות ערב כמו מרוקו וטורקיה. כעת, מצטרף למיזם לא אחר מענק הזמר החסידי ר' אברהם פריד, שהעלה סרטון מיוחד בו הוא קורא לציבור – להצטרף אליו ואל חבריו ל'מהפכת ה-wrapp' • צפו

      יש ברשותכם זוג תפילין? לגדול הזמר החסידי אברהם פריד יש בקשה אישית אליכם: הורידו אפליקציה ייחודית המסייעת ליהודים להניח תפילין בכל מקום בעולם.

      לפני מספר חודשים יצא ארגון light up the world מניו יורק עם אפליקציה מהפכנית המחברת בזמן אמת בין מי שיש ברשותו תפילין לבין מי שמעוניין להניח אותן. לאפליקציה קוראים: wrapp (לגלגל).

      אלפי יהודים מכל רחבי העולם כבר הורידו ומשתמשים באפליקציה הזו, כולל במדינות ערב כמו מרוקו וטורקיה.

      כעת, מצטרף למיזם לא אחר מענק הזמר החסידי ר' אברהם פריד, שהעלה סרטון מיוחד בו הוא קורא לציבור- להצטרף אליו ואל חבריו ל'מהפכת ה-wrapp'.

      "לפני מספר חודשים, יהודים יקרים מניו יורק, הגו רעיון מהפכני והיסטורי ופיתחו אפליקציה בשם wrapp המחברת בזמן אמת בין מי שיש ברשותו תפילין לבין מי שמעוניין להניחן. איזה רעיון אדיר ! מאז יצאה האפליקציה, שמענו על אין ספור סיפורים מרגשים על יהודים מכל העולם שהניחו לראשונה בחייהם תפילין !! אני כבר הורדתי את האפליקציה. ומה אתכם ? למה אתם מחכים ??", פונה פריד בדרכו הייחודית לציבור.

      את אפליקציית wrapp ניתן להוריד חינם לכל המכשירים הניידים .

      ניתן להשתמש חופשי בסרטון, ללא קרדיט.

      לפרטים נוספים :
      טולי – 0522524015

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו