• מה הרבי רוצה שנעשה לפני חג השבועות – ובזריזות?

      צפיות
      89 וידאו

      מה הרבי רוצה שנעשה לפני חג השבועות – ובזריזות?



      Error: Contact form not found.

      לרגל חג השבועות מפרסם ועד ספר התורה הכללי סרטון מאחת משיחות הרבי באחד מערבי חג השבועות, בתאריך ה' בסיוון, בה מבקש הרבי למלא אחר בקשה מיוחדת לרגל החג – כתיבת אות בספרי התורה הכלליים, לאחדות והצלת עם ישראל.

      בשיחה קורא הרבי לכתוב אות בספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל, שעל ספרי תורה אלו אמר הרבי כי הם "מתאחדים עם כל ספרי התורה, עם כל ספרי התורה שבכל הדורות עד לספר התורה הראשון, שכתב משה רבינו, כשהוא שומע את הציווי "ועתה כתבו לכם את השירה הזאת".

      הרבי מציין בדבריו את התאריך בו נאמרים דבריו (ה' בסיוון, ערב חג השבועות), ואומר כי "היות ועד חג השבועות ישנם עוד כמה וכמה שעות ויש עוד הרבה זמן לפעול בכל העניינים, החל מרישום כל היהודים וכל יהודי שאפשר להגיע אליו, שתהיה לו אות בתורה".

      לקראת חג מתן תורה – רוכשים אות בספר התורה הכללי לאחדות ישראל! ניתן לרכוש בכל עלות לבחירתכם – בלחיצה כאן

      מיזם כתיבת ספרי התורה הכללים לאחדות עם ישראל החל בהוראתו של הרבי לפני כ-40 שנה. מיום תחילת המיזם ועד היום, נכתבו 7 ספרי תורה, בהם לקחו חלק ברכישת אות סכום בלתי נתפס של למעלה מ-2 מליון יהודים.

      בוועד ספר התורה הכללי קוראים לציבור אנ"ש לעשות מאמץ אחרון, ערג חג השבועות, ולרכוש אות בספר התורה הכללי השמיני בו נותרו אותיות בודדות בלבד, כהוראת הרבי, ובכך לזכות בזכות נוספת לפני החג. על פי הוראתו של הרבי, ניתן לרכוש אות בספר התורה בכל עלות, אפילו תמורת שקל בלבד.

      בנוסף, בועד ספר התורה יצאו לרגל החג בהגרלה מיוחדת: כל מי שיזכה 8 יהודים ברכישת אות בספר התורה, יזכה להיכנס להגרלה מיוחדת על דולר שניתן מידיו של הרבי.

      רכשו כעת אות בספר התורה הכללי השמיני לאחדות עם ישראל – נותרו אותיות אחרונות בהחלט! – לרכישה און ליין

      הרשמה להגרלה בשליחת שם מלא ושם האם בהודעה למספר: 055-9663231

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו