• רבני 'פיקוח נפש': לירות במחבלים בלי חשבון

      צפיות
      90 וידאו

      רבני 'פיקוח נפש': לירות במחבלים בלי חשבון



      Error: Contact form not found.

      ערוץ 7

      עשרות רבנים התכנסו הערב (ראשון) בבית המדרש של האדמו"ר מבוסטון בשכונת הר-נוף בירושלים, עבור מה שהוגדר "כנס חירום למען ביטחון עם ישראל בארץ הקודש".

      בכנס השתתפו בין היתר, האדמו"ר מבוסטון – רבי לוי יצחק הורוביץ, רב העיר צפת – הרב שמואל אליהו, רב העיר בני ברק – הרב משה לנדא, ראש מכון המקדש – הרב ישראל אריאל ורבנים נוספים.

      בהודעה שפרסמו לאחר הכנס כתבו הרבנים, "הדרך היחידה לעקור מהשורש את גל הטרור של המרצחים הערביים בארץ הקודש, היא אך ורק על ידי עמידה חזקה של ממשלת ישראל שלעולם לא תקיים משא ומתן על שטחי ארץ הקודש, הבעת חרטה על הנסיגות הקודמות ו'ההצהרה האומללה' של שתי מדינות לשני עמים".

      הרבנים התייחסו גם להתבטאויות מטופשות, כלשונם, של בכירים בממשלה ובצה"ל הפוגעות לדבריהם בכבודם של עם ישראל וחיילי צה"ל, "כל מחבל ערבי היוצא מביתו מתוך כוונה לפגוע ביהודים – מאבד זכות קיום ויש לירות בו ללא חשבונות מיותרים.

      "מי שאינו רוצה לפעול בדרך זו, אין לו לשאת בתפקיד של אחריות ﬠל בטחון ישראל – 'איש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו'", קובעים הרבנים ומזהירים מפני ממשלת אחדות, "הרבנים מזהירים מפני צירוף לממשלה של אישים ומפלגות המצהירים במפורש על רצונם להאיץ את המשא ומתן למסירת שטחים"

      תגיות:

      1. חשוב שהממשלה תתנהג כך בפועל. ולא רק רבנים ידברו על כך. ולמה כל הדתיים וחרדיים לא יקימו אגודה אחת ותעמוד על העקרונות הללו??? למה יש פלוגתא?

        זכריה פ.
      2. צודק ב100%!!!!!

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      3. אמת ויציב!

        עומר
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו