• כולנו מתגייסים להעניק חיים לדינוש

      צפיות
      127 וידאו

      כולנו מתגייסים להעניק חיים לדינוש



      Error: Contact form not found.

      "מה לשים לך היום בסנדוויץ'?", השאלה הזו, שכל הורה מכיר כל יום מחדש, לא קיימת עבור דינוש ריבקין בת ה – 4.5 מקרית מלאכי. היא יודעת מראש, יום אחרי יום, מה היא תאכל בגן וגם בבית. לא חומוס ולא גבינה, לא לחם ולא פיתה.

      זונדה. רק זונדה.

      דינוש היא ילדה מלאת שמחת חיים, אך למרבה הצער והטרגדיה נולדה עם בעיה חמורה ונדירה: "אטרזיה של הוושט" – הושט שלה מחובר לריאות במקום לקיבה, ומיום הולדה היא עוברת מסכת ייסורים כואבת ובעייתית יחד עם הוריה. היא איננה יכולה לאכול דבר! מעולם לא טעמה טעמו של שוקולד או סוכריה, עוף או אורז. האוכל היחיד שמחזיק אותה בחיים נכנס לגופה דרך צינורית הזנה – זונדה, והיא מחוברת שעות ארוכות למכשיר – ביום וגם בלילה. לצערנו, גם את סוג האוכל המיוחד הזה גופה בקושי מסוגל לעכל, והיא מקיאה ונחנקת מספר פעמים ביום.

      עולם הרפואה לא מצא פתרון למצוקה של דינוש, וחייה עמדו לא פעם אחת בסכנת חיים של ממש. בנוסף לכך, על מנת שהזונדה תפעל כהלכה על דינוש לעבור אחת לחודש הליך רפואי מורכב תחת הרדמה מלאה. לא תמיד זה עובר חלק. הנה, רק בחודש האחרון ההליך שוב הסתבך, ודינוש הקטנה הייתה מורדמת ומונשמת 3 ימים!!!

      המצב לא יכול להימשך כך.

      בכל תולדות הרפואה בישראל היה רק מקרה דומה אחד לשל דינוש, אולם כעת נפתח צוהר לתקווה:

      בית רפואה מיוחד ויוקרתי בבוסטון מטפל בבעיות עיכול דומות, וקיבל לידיו את תיקה הרפואי של דינוש. מסקנות הצוות הרפואי שם היו חדות: רק ניתוח חירום מיידי שיבוצע לאלתר ובו יחובר הושט לקיבתה של דינוש כהלכה יכול להציל את חייה.

      הניתוח קיבל את המלצתם של בכירי הרופאים והפרופסורים בארץ וכן את ברכת הדרך של העסקנים הרפואיים כדוגמת הרב פירר. שלא תטעו: זהו ניתוח מסובך ומורכב, ובזכות ברכת שמיים יעבור הניתוח בהצלחה (נא להתפלל ולהתחנן לרפואתה של דינה בת חיה מושקא), ולראשונה בחייה של דינוש, יתום הסבל שלה ושל הוריה.

      בעז"ה, סוף סוף לאחר הצלחת התהליך, היא תוכל לטעום טעם של אוכל רגיל. טעם של אוכל של אמא. וגופה יקבל את המזון הטבעי לו שהוא כל כך זקוק לו על מנת לגדול ולהתפתח.

      לניתוח כבר נקבע תאריך – כ"ט בחשוון, 30 בנובמבר. אבל את הכסף צריכה המשפחה להעביר לבית החולים עוד לפני הניתוח.

      מדובר בסכום עתק של 1,500,000 שקלים, והוא לא זכאי לשום עזרה מצד קופות החולים והביטוח. על המשפחה לגייס את הסכום לבד.

      עכשיו זה הזמן! הזמן שלכם לתת לדינוש את הזכות לחיות חיים רגילים ובריאים. בלי זונדה ומכשירים, בלי בתי רפואה, בלי להילחם כל יום על החיים עצמם.

      דינוש צריכה אתכם.

      רק אתם תוכלו לתת לה את האפשרות לצאת מהמצב הנורא לחיים חדשים ושמחים, ואת האפשרות להוריה לגדל אותה ואת אחיה בצורה רגילה ומאושרת.

      אתם תעניקו לדינוש חיים.

      לדף ההתרמה המיוחד לחץ כאן

      לתרומה באמצעות הטלפון: 054-787-0345  /   054-774-3756

      להעברות בנקאיות ישראליות: בנק: 52, סניף: 187 חשבון: 618047

      חשוב מאוד לציין: עבור ניתוח דיני ריבקין. העתק מספח התרומה יש לשלוח אל: 054-6500770 (ווצאפ), או לכתובת אימייל: keren-ezra@kfar-chabad.co.il

      כל התרומות מוכרות לצורך ניכויי מס הכנסה מטעם עמותת "כולל חב"ד", גם בישראל וגם בארה"ב, נא הקפידו לדייק בעת בחירת אמצעי תשלום – ישראלי או אמריקאי לצורך קבלת הקבלה הישראלית או האמריקאית, קבלה מקורית וחתומה דיגיטלית מתקבלת במייל מיד עם סליקת התרומה.

      1. Where could i donate in $, I see only Israeli Shekel possibility
        Please show on your site
        Thanks
        Refuah Shelema

        Israel
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו