• יצירה חדשה: טבעת נישואין – ממטבע הרבי

      צפיות
      127 וידאו

      יצירה חדשה: טבעת נישואין – ממטבע הרבי



      Error: Contact form not found.

       

      לקראת עונת החתונות, השיקו היזמים החב"דיים יענקי הר-צבי ובועז שרון – מוצר מיוחד ומסקרן: סידרה מוגבלת של טבעות נישואין העשויות ממטבע מהרבי.

      בייצור טבעות אלו, הוחלפה חלק מהסגסוגת במטבעות שהתקבלו מידו הק' של הרבי ונמסרו ליזמים ע"י חסידים שקיבלו אותן באופן אישי. כך הגיעו לעולם טבעות, העשויות ממטבע מהרבי.

      בקרב הציבור החב"די ומקורבים נרשמת התעניינות גדולה בטבעות, ואנו דיברנו עם האנשים שמאחורי הפרויקט כדי להבין במה מדובר, כיצד מייצרים טבעת כזו והאם יש להם עוד הפתעות בקנה.

      לפני הכל – מאיפה בכלל הגיע הרעיון לייצר טבעות?

      כל חסיד רוצה מאוד שתהיה ברשותו מטבע מהרבי. אולם בפועל קיים מחסור במטבעות אלה ורק מעטים זכו לכך. כאשר חשבנו כיצד ניתן לאפשר לכמה שיותר חסידים להשיג בכל זאת מטבע, נזכרנו בהוראה מיוחדת מהרבי בקשר עם חלוקת 'משקה' ו'לעקאח' לערב אותם עם יין/עוגה וכד' וע"י כך להמשיך עוד ועוד את ברכתו הק'. כך הוחלט לנסות ולייצר טבעות אלו.

      כידוע, טבעת נישואין עשויה מזהב. כיצד, אם כן, עורבב בה מטבע שאיננו מזהב?

      פשוט מאוד: זהב 14 קראט הינו 58.3% זהב והיתרה סגסוגת (מתכות שונות). הסיבה לכך היא שככל שאחוז הזהב גבוה יותר כך התוצר הסופי יהיה רך יותר. לכן, טבעות שנמצאות בשימוש רציף ומופעל עליהן לחץ לאורך היום מיוצרות בעיקר מזהב 14 קראט.

      מה היחס בין המטבעות לטבעות?

      ב'משקה' וב'לעקאח' לא מצינו בהוראות מהרבי הגבלה כלשהי לגבי הכמויות. עם זאת, בהתייעצות עם משפיעים שמרנו על יחס קבוע באחוזים בין המטבעות לטבעת. חלקה הגדול של הסגסוגת תמיד מיוצרת ממטבע שהותך, והיא מכילה עוד כמות של סגסוגת נוספת. זאת למרות שהליך ייצור כזה הינו מורכב יותר, לוקח זמן רב יותר ואף יקר יותר.

      כמה טבעות יוצרו ממטבעות הרבי?

      בשלב זה ייצרנו סדרה מוגבלת של 1,000 טבעות. כל טבעת ממוספרת כדי להבטיח את האותנטיות שלה ולשמור על ערכה.

      האם אין זו "זילות" להפוך את מטבע הרבי לטבעת?

      לדאבוננו, אנו חיים בדור שלא זוכה לראות גילויים מהרבי בעיני בשר, ובו כל אחד מחפש 'לתפוס' כל מה שאפשר. הבחירה להתמקד בטבעות, נועדה לשמור על ערכו הרוחני של המוצר ועל הקשר הנפשי המיוחד איתו.

      איך מחירה של הטבעת כה זול?

      שאלה מצוינת, בייחוד לאור העובדה שתהליך הייצור של הטבעות הינו מורכב ולא זול. הסיבה היא שמטרתו של ייצור הטבעות היא לזכות כל משפחה חב"דית, ובמיוחד חתנים וכלות במטבע מהרבי – ולא כדי לעשות "ביזנס" ולהתעשר מהמוצר.

      האם בהמשך אתם מתכננים להוציא מוצרים נוספים?

      בשלב הבא תהיה גם טבעת לנשים נשואות. מעבר לכך – מתוך רצון לא להוזיל את המוצר ולהשאיר אותו במקום "רוחני" יותר, כאמור, אנו נישאר בתחום הזה בלבד ולא ניכנס לייצור של מוצרים נוספים.

      בהזדמנות זו, נציין כי חלק מהלקוחות שרכשו את הטבעת עד היום, היו זוגות נשואים, אשר איבדו את טבעת הנישואין המקורית, וקפצו על ההזדמנות לרכוש טבעת זו.

      איך וידאתם שמקורן של כל המטבעות הוא אכן ממטבע מהרבי?

      בשלב הראשון, אספנו מטבעות ממספר חסידים ומשפיעים שהיו אצל הרבי בתקופות שונות. מיד לאחר הייצור הוכנסה כל טבעת לקופסא מיוחדת שנאטמה ע"י מדבקת ביטחון המוודאת כי לא הוחלפה הטבעת בקופסא.

      לסיום, היכן ניתן להשיג את הטבעות המיוחדות?

      אצל היצרן:         בטלפון 058-5060770 או במייל R5060770@gmail.com

      בכפר חב"ד:       בחנות התכשיטים שיינדי – 03-9603187

      בקראון הייטס:   בחנות התכשיטים L. LAINE JEWELERS – 1-718-483-9427

      1. מרגיש קצת ממוסחר ולא אותנטי

        חיים
      2. רעיון יפה !!!

        אנונימי
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו