• איציק סנדרוי מגיש: "אחרית הימים"

      צפיות
      23 וידאו

      איציק סנדרוי מגיש: "אחרית הימים"



      Error: Contact form not found.

      איציק סנדרוי (41) אב לתשעה מתגורר במצפה יצהר שבשומרון. "מגיל צעיר אהבתי לנגן ואולם שיגרת החיים הובילה אותי לעשות דברים אחרים. המוזיקה שלי נכתבת ברגעים מיוחדים של שמחה וגם ברגעי עצב, חיי הם מסע חיים מוזיקלי, פילהרמוני ארוך טווח, וכשאני שר ומנגן אני מרגיש שהנפש שלי מנגנת…".

      אחרית הימים הוא השיר ראשון שכתב אי שם בגיל 16, הלחנת השיר התרחשה בימים בהם הקים את מצפה יצהר, לפני 22 שנה.

      השיר מלווה בקליפ מרשים ומרהיב שצולם בגבעות השומרון שמשקף את שליחות החיים של איציק, בהרבה רגעים משמעותיים בחייו. "זהו קליפ של זמר ששר וחולם על בית המקדש ומגלם בתוכו את החזון של הגאולה האמיתית והשלימה, אם כי ברור שהחזון האמיתי שלי הוא הגאולה השלמה, בחרתי לתאר בו את הגאולה השלמה הפרטית שלנו", מסביר איציק.

      איציק גדל כנער בהתיישבות, והגיע לשליחות ביצהר כנער יחד עם הוריו לאחר הוראה ברורה של הרבי מלך המשיח לעבור ליצהר. כנער, ראה את עצמו מקים חווה או גבעה, ונאבק על המקום ומייצר התיישבות, ועם השנים הפך איציק להיות איש חינוך, "אני מרגיש שאני מציל נשמות מלהיות ברחוב ולאבד את עצמם, וזה קשור אחד בשני".

      והקליפ בהחלט מיטיב לתאר זאת: בחוץ רעמים, הוא לבד, רחוק מכל מקום ומחזיק את התורן. "ברגעים שאני שם ואוחז את התורן באמצע שום מקום, מתנגן לי הלחן של השיר, זה מגיע מהמקום הזה, שאתה באוהל וגשמי זלעפות – שם אתה חולם על החזון האמיתי, אני פוגש נער צעיר ולוקח אותו יחד איתי, וזה הסיפור שלי. זאת השליחות שלי לתת להם אהבה וחיוך, זה החיבור, להאמין, להקנות אמון לילד וזה ממשיך גם כשהוא נהיה לוחם. החייל בקליפ, הוא בוגר שלי מהישיבה. בשני העשורים האחרונים אני משתדל להביא אור לחיילים, לחבר אותם לרוח, לדברים טובים".

      אחרית הימים הוא סינגל ראשון של איציק סנדרוי ובמגירה שלו ממתינים עוד שירים נוספים. "הבחורים בגבעות אהבו את השיר ולחצו עלי להוציא אותו. פגשתי יהודי גדול מאד, חיים נחמן, לקח אותי יד ביד וקידם אותי עד שהגענו לשלב הזה, בתהליך שארך שנה וחצי".

      מילים ולחן: איציק סנדרוי|  עיבוד והפקה מוזיקלית: אהרל'ה נחשוני | הפקה: חיים נחמן

      תגיות:

      1. ממש מרגש

        אנונימי
      2. שיר מדהים!
        יצירת אומנות
        כתיבה איכותית ויפהיפיה.
        אחלה איציק שבעולם, תמשיך להוציא עוד כאלה!

        תמים
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו