• "מחר יום חדש": מאיר ברוק בשיר אופטימי • קליפ עם מסיכה

      צפיות
      965 וידאו

      "מחר יום חדש": מאיר ברוק בשיר אופטימי • קליפ עם מסיכה



      Error: Contact form not found.

      הזמר והיוצר מאיר ברוק (43) מוגדר כמוזיקאי קצת אחר, כזה שמספר את הטקסט ונשאר נאמן לסגנונו המקורי. ברוק, מזמר ויוצר כבר מגיל 17 בעודו מבצע את שליחותו של הרבי בהפצת יהדות וקירוב יהודים בעולם. 

      בשליחותו הקדושה, מצא ברוק דרכים שונות לשלב מוטיב מוזיקלי. עד כי הוגדרה שליחותו "יהדות מחייכת", דרכה הצליח לקרב עוד ועוד יהודים. בין היתר חתום ברוק על להיט יהודי התפוצות באזרבייג'ן שם שימש כשליח והקים להקת ילדים ששירה "ג'ואיש אזרבייג'ן", זכה להשמעות רבות בערוצי המדיה הממשלתית במדינה המוסלמית ולקידוש ה' גדול.

      ביום מושלג אחד, נאלץ ברוק לסיים את שליחותו ולשוב ארצה מאוכזב. נקודת השבר הגדולה שחווה הולידה שיר יפהפה ואופטימי. בקור של מינוס 30 מעלות ודמעות, כותב ברוק שיר שלימים יהפוך להיות נקודת אור במשבר קולקטיבי – מגפת הקורונה העולמית.

      כמעט 10 שנים של שתיקה מוזיקלית נוצלה להגשמת חלומו של ברוק: מוזיקה סופר איכותית, מופקת ומעובדת בדיוק כפי שחלם אותה. "הפקת מוזיקה בצורה מדויקת ומקצועית כמו שרציתי, כרוכה בהוצאות ענק. בזמן שלקחתי לעצמי, חסכתי את הכסף, הקלטתי חומרים, יצרתי טקסטים ולחנים נפלאים שיראו אור בשורה של סינגלים חדשים".

      כעת, שולף ברוק את שיר השלג הנהדר – מחר יום חדש. שיר שכולו מסר מחזק "לימים קשים רבי מכאוב" בדיוק כמו אלו שחווה עם ישראל והעולם כולו. בקולו העמוק אומר ברוק, "בסוף, השמש תזרח ומחר יהיה יום חדש, אופטימי וטוב". לשיר האופטימי הייחודי לימים אלה מצטרף קליפ מילים מרהיב שהכין מתי שריקי המצויין, ושם לראשונה הוא מעדכן את דמות האנימציה עם מסכה תואמת תקופה.

      מילים ולחן: מאיר ברוק | עיבוד והפקה מוזיקלית: אייל שפרלינג, מאיר ברוק.

      1. שיר מדהים ומרגש איך אפשר להוריד אותו

        ננה
      2. כל הכבוד שיר יפה עם תוכן נפלא
        נהנתי לשמוע

        אברהם בריימן
      3. רמה גבוהה

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      4. יפה מאוד
        יישר כח מאיר
        תמשיך להצליח בעז״ה ברכה והצלחה
        משיח נאו

        גדעון שמח
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו