• צפו: ביצוע ווקאלי ל'קבלת התורה' בהפקת ענק

      צפיות
      965 וידאו

      צפו: ביצוע ווקאלי ל'קבלת התורה' בהפקת ענק



      Error: Contact form not found.

      הימים, ימי טרום קבלת התורה. התורה מחזרת אחר אכסניה ניאותה בין אומות העולם. ואולם אלו מבקשות לדעת מה נכתב בה ומה זו תדרוש מהן. מה בדיוק קרה שם? • לראשונה במגזר! מחזמר ווקאלי יהודי-אותנטי, בביצוע של מקהלת 'מלכות' והזמר זאנוויל ויינברגר, המספר את הסיפור עתיק היומין בניגונו האהוב של ר' יו"ט עהרליך ז"ל. ניגון אותו חסידי חב"ד מכירים מהדיסקים של ר' אברהם פריד 'אוצרות יהודים' • צפו בקליפ

      מדבר סיני. לפני למעלה מ-3000 שנה. הימים, ימי טרום קבלת התורה. התורה מחזרת אחר אכסניה ניאותה בין אומות העולם. ואולם אלו מבקשות לדעת מה נכתב בה ומה זו תדרוש מהן. מה בדיוק קרה שם? אל הנקודה הזו יצאו זאנוויל ו'מלכות' למסע חובק עולם במנהרת הזמן, להביא משם את הקולות, הרשמים והמראות.

      לראשונה במגזר! מחזמר ווקאלי יהודי-אותנטי, המספר את הסיפור עתיק היומין בניגונו האהוב של ר' יו"ט עהרליך ז"ל.

      ההפקה, התסריט, הבימוי והעיבוד המוזיקאלי, של פנחס ביכלר כמובן. הצילום והעריכה של צלם הבית – נתי אלבר.

      ה'מלאך' נע ונד עם התורה מאומה לאומה וממדינה לרעותה, כאן, על פרשות הדרכים, הוא מגלה את מורה הדרך היהודי, מכשיר הניווט – ה'ווייז', של חברת 'הדרן', המוביל אותו מנקודה לנקודה בדרך המהירה ביותר והכשרה ביותר.

      וכשהוא מגיע אל ארץ היהודים המסובים בצוותא בשבת אחים, הוא פוגש את 'כד יתבין' של ר' משה עהרליך, נכדו של ר' יו"ט ז"ל. 'כד יתבין' מציגה מגוון תכניות אומנותיות עשירות, קליקרים והפעלות לקבוצות ונופשים, בניהן 'הכינור שלא נדם' – קווים ותווים לשירת חייו של ר' יו"ט ז"ל.

      השגרירויות של המדינות השונות בחרו להתכנס ולהתמקם בגן האירועים 'גוונא' שבגוש עציון. אלא שאת הגן כולו מעטרות הפעם הדפסות דיגיטליות, קאפות ושילוט מעוצב, מעשי ידי ענקית הדפוס 'קונטרול פי' הפורשת חסותה על הפרויקט. העיצובים הגרפיים של 'קונפטי' – ארי שטיין, שעיצב ביד אמן את ההפקה כולה.

      הפקת הוידיאו הופקדה בידי מיכאל צי, בעוד ההפקה הטכנית בידי חברת 'אקטיבר' הגדולה שתפעלה את המערכה. ההקלטות באולפני M.W. של מיכאל ויינברגר והמיקס של חיים גוטסמן.

      התודה והברכה למכון "אידיש נחת" שע"י צאצאיו של ר' יום טוב עהרליך ז"ל שבאדיבותם וברשותם יצא לאור קליפ זה.

      תגיות: ,

      1. זאנוויל ומקהלת מלכות – זה חיבור מנצח!!!
        תמשיכו להוציא שירים יפים כאלה!!!

        חייל בצ"ה
      2. יפה!!!!!!

        שניאור
      3. שכויייייח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        יחי
      4. ממש יפה אין עליכם מקהלת מלכות

        תמים
      5. ממש יפה!

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו