• גדולי הזמר החסידי בפרוייקט של היוצר החב"די לוי"ק טובול

      צפיות
      966 וידאו

      גדולי הזמר החסידי בפרוייקט של היוצר החב"די לוי"ק טובול



      Error: Contact form not found.

       

      באלבום חדש עליו עמל שנתיים, מארח לוי״ק טובול את גדולי האמנים בהם: דדי, ליפא שמעלצר, יידל ורדיגר, מוטי שטיינמץ, ישי לפידות, דוד גבאי, אברימי רוט, שלמה כהן, יוני שלמה, לוי פלקוביץ, יוסף חיים שוואקי, גד אלבז ואלי הרצליך בשורת לחנים חדשים שכתב.

      על מלאכת העיבודים הפקיד את המוזיקאי והיוצר משה לאופר, המעבד משה מונה רוזנבלום והצמד אלי קליין ואיצי ברי.

      על הקולות אחראיים מקהלת ׳זמירות׳ של יואל פולטצ׳ק ופרחי 'שיר ושבח' של חיים פליגמן.

      לוי"ק מתגורר בצרפת ומפעיל משם את אתר המוזיקה הפופולארי ״שלאגר״, אותו הקים לפני עשור שנים מתוך חיבה לז׳אנר. הוא מסקר הפקות ומופעים, מעניק במה לאמנים צעירים לצד הוותיקים, כתב סקירות וביקורות לאלבומים, ונחשב לחלוץ אתרי התרבות למגזר החרדי.

      במשך שנים רבות הוא עמד מאחורי הפקת עשרות אלבומים שראתה התעשייה החסידית, הבולטת שבהן היא סדרת 'לאופר מנגן חב״ד׳. בנוסף, טובול עומד בראש משרד לעיצוב גרפי האחראי למאות קמפיינים המתפרסמים ברחבי אירופה. הוא נחשב למעצב המארזים והפוסטרים הכמעט רשמי של המוזיקה החסידית וכיום גם הישראלית. בין היתר עיצב את אלבומיהם או מודעות פרסומיות עבור MBD, אברהם פריד, יעקב שוואקי, ליפא, החזן איצ׳ה מאיר הלפגוט, אוהד, שלומי דסקל ועוד. גם אייל גולן, דודו אהרון ו׳הפרויקט של רביבו׳ הפקידו בידיו – ידי האמן אתעיצוב קמפיין המופעים שלהם בחו״ל.

      את השקת האלבום שייקרא ״שלאגר – הפרויקט המוסיקלי״ יקדמו מספר סינגלים מתוכו, הראשון שבהם הוא השיר ״לאותו הזמן״ בביצוע מרגש של מוטי שטיינמץ, בעיבוד של משה לאופר, ובהפקה מבטיחים שמדובר בשלאגר.

      ״אני מיודד עם לוי״ק שנים, ונדהם מהכישרון שלו״ אומר משה לאופר. ״אחרי שעשינו הפרויקט הוא הזדמנות נדירה לכל חובבי המוזיקה ליהנות ממופע של איש אחד – אלבום שכל פס הייצור שלו משלב הלחן ועד העטיפה נהגה, בוצע והופק על ידיו. והכל באוטנטיות מדהימה ששומרת את הגחלת שכה אוהבים. אני לא זוכר הפקה כזו״.
      הפרויקט המוסיקלי של שלאגר – בקרוב.

      תגיות:

      1. מדהים מטורף

        אברימי שטרן
      2. מדהים!

        אנונימית
      3. יפה!!!!!!!!!!!

        yossi
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו