-
לרגל י' שבט: האומן החב"די בביצוע מרגש לניגון "הבינוני"
לרגל יו"ד בשבט – יום ההילולא של האדמו"ר מהוריי"צ ויום קבלת הנשיאות של הרבי, מוציא האומן היוצר אורי אלטבוים ביצוע מרגש נפלא ועמוק לניגון "הבינוני". את השם קיבל הניגון מהאדמו"ר מהוריי"צ והוא מכוון כנגד מדריגת "הבינוני" שבספר התניא • לחן: הרב אהרן חריטונוב • הפקה וביצוע: אורי אלטבוים • להאזנה




מרגש
מהמם נראה קשה
מדהים!
איך אני מוריד את זה למחשב?
מדהים! מאוד מושקע ויפה! תמשיך לעלות עוד ניגונים..
מקסים
Privacy