• לראשונה: פריד וקאהן הקפיצו יחד עם ניגוני חב"ד

      צפיות
      965 וידאו

      לראשונה: פריד וקאהן הקפיצו יחד עם ניגוני חב"ד



      Error: Contact form not found.

      מופע 'סולם' השנתי, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, מושך אליו מאות אנשי עסקים חרדים מארה״ב ומאירופה, אשר עושים יחד עם בני משפחותיהם את חג הסוכות בירושלים. השנה הופיעו בו גדולי הזמר החסידי אברהם פריד ומיילך קאהן. ההופעה המשותפת גררה את כל הקהל על הרגליים לעשר דקות רצופות של מחרוזת ניגוני חב״ד • לתמונות נוספות

      הזמר והיוצר מיילך קאהן, שהוגדר בתשע״ח כאחת התגליות במוסיקה החסידית עם אלבומו 'ייעדער איינער' והלהיט 'ואהבת לרעך כמוך', כבש שלשום (רביעי) פסגה נוספת כאשר שר יחד עם ענק הזמר החסידי אברהם פריד במופע 'סולם' השנתי. קאהן אף זכה למחמאות מפריד כשזה הזמין אותו לבמה במילים: "אני רוצה להזמין לבמה זמר שכבש את העולם בסערה". ההופעה המשותפת גררה את כל הקהל על הרגליים לעשר דקות רצופות של מחרוזת ניגוני חב״ד. את המופע הנחה מנחם טוקר.

      מופע 'סולם' השנתי, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, מושך אליו מאות אנשי עסקים חרדים מארה״ב ומאירופה, אשר עושים יחד עם בני משפחותיהם את חג הסוכות בירושלים. במופעי 'סולם', בניצוחם של המפיקים הוותיקים 'פליישמן פלס' הפקות, הופיעו עד עתה, בין היתר, כוכבי הזמר החסידי, מרדכי בן דוד, בני פרידמן, אוהד מושקוביץ, ועוד. בדומה למופעים דומים בחו״ל, דוגמת 'האסק', כל ההכנסות מהכרטיסים למופע מועברות לארגון 'סולם' בראשות הרבנית אסתר ארנסטר, המסייע, באמצעות 12 סניפיו, למאות ילדים עם צרכים מיוחדים להשתקם ולהשתלב במערכות החינוך הרגילות.

      הרבנית ארנסטר שיתפה לאחר המופע כי "יש פה שמחה כפולה, בזכות השמחה והתרומה של כל המשתתפים פה במופע, מאות ילדים יכולים לשמוח לאחר מכן שנה שלמה. לצד זו, המופע השנתי הוא גם ההזדמנות שלנו כארגון להגיד תודה לכל כך הרבה אנשים מכל העולם שפתחו את הלב שלהם לילדים של 'סולם'".

      קרדיט וידאו: שניאור שיף, שלמה חיים ריבקין

      תגיות: , ,

      1. וואוווו ממש מהמםם כל הכבוד!!!!!!

        חיה
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו