• מרדכי רוט מציג דואט שלישי: 'גארנשיט'

      צפיות
      965 וידאו

      מרדכי רוט מציג דואט שלישי: 'גארנשיט'



      Error: Contact form not found.

      אחרי הדואטים עם עדי רן ועם יובל סלע, בפתח השנה החדשה מוציא ר' מרדכי רוט שיר חדש שכתב והלחין אותו הוא מבצע עם הזמר והיוצר אליעזר בוצרצפו בווידאו

      בפתח השנה החדשה מוציא ר' מרדכי רוט, תושב שיכון חב"ד בלוד, שיר חדש שכתב והלחין אותו הוא מבצע עם חבר יקר שלו, זמר ויוצר מיוחד עם לב ענק בשם אליעזר בוצר.

      רוט אינו זמר, ולא מתיימר להיות כזה. הוא משמש כמאמן ומטפל אישי ורגשי ביום יום והקים את 'עלומים' – מרכז חרדי לחיים בריאים. בנוסף לכך, הוא גם סופר שכתב ארבעה ספרים רבי-מכר למבוגרים וילדים יחד עם הסופר הידוע חיים ולדר.

      כמטפל וסופר בעל טור שבועי בעיתון ובמדיה העוסק בנפש האדם ובנושאים רגישים שונים, נפגש רוט מחוץ לחדר הטיפולים עם המון בני-נוער ואנשים שונים הנמצאים בכל מיני מצבים בחיים שלהם. הוא מעודד ומחזק אותם בשיטות טיפול שונות ובדיבורים הנוגעים אל הלב, הנשמה והנפש, וגם למוסיקה והגיטרה עליה הוא פורט יש חלק חשוב באותם מפגשים ואירועים שונים.

      מרדכי מספר: "את השירים של בוצר הכרתי כבר לפני שנים , אהבתי את הקול המיוחד שלו ואת היצירות שלו .במהלך הפגישות עם בוצר כחלק מתהליך היצירה נהנתי ללבן עימו את העניין ולהבין יחד איתו מחדש את מילות השיר. הלימוד בחברותא של משמעות המילים תרם ליצירת השיר".

      "השיר הזה מגיע ממקום הכי עמוק בליבי", מספר רוט. "שמו של השיר "גארנשיט", שפירושו כלום".

      "לפני מספר שנים התקשר אלי חבר יקר וסיפר לי בשורות לא טובות אודותיו. הייתי מבקר אותו מרכז הרפואי בו היה מאושפז, והייתי מנסה לעודד אותו בדרכי. אך בסופו של דבר, מצאתי את עצמי כמי שבא לחזק ויוצא מחוזק".

      "החבר חזר על המשפט הזה שוב ושוב בכל ביקוריי אצלו: "מרדכי הקשב, אין שום מציאות בעולם חוץ מאלוקים אין כלום-גארנשיט. השם מנהיג את העולם, ולא אני ולא אתה… אני פשוט מרפה וזורק את עצמי על הקדוש ברוך הוא".

      "המסר שלי מהחוויה הזאת היה ברור לי. לכל אדם יש בחיים עליות, ירידות, אכזבות וניסיונות של עצב ושמחה.

      "יש בנו מין מנגנון בתוך הנפש, שאם לא הולך לנו כמו שאנחנו רוצים הכל מתמוטט בתוכנו. לפעמים אנחנו פשוט שוכחים שיש מישהו שמנהיג את העולם הזה והאדם לא יכול לעשות כלום אם השם יתברך לא יעזור".

      "גארנשיט"

      מילים ולחן: מרדכי רוט
      שירה: מרדכי רוט ואליעזר בוצר
      עיבד מוזיקאלית, צילם וערך בכישרון גדול : ראובן חיון

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו