• קליפ המכשולים המרהיב של אלי מרקוס – "יגעתי"

      צפיות
      90 וידאו

      קליפ המכשולים המרהיב של אלי מרקוס – "יגעתי"



      Error: Contact form not found.

      חודש אחרי השקת האלבום השלישי, יָגַעְתִּי, משחרר היוצר והזמר אלי מרקוס, מארה"ב את הקליפ לשיר הנושא של האלבום.

      הקליפ המרהיב צולם בניו יורק והוא עוקב אחרי ילד שנזרק לתחרות אתגרית ורוצה להצליח בכל כוחו. מרקוס מזניק אותו ומלווה אותו במסלול המכשולים בדרך להגשמת החלום. עד להצלחה והפעלת ה'באזר' עובר הילד רצף של אתגרים, כמעט כמו בחיים, שכוללים אש, אדמה ורוח, וצולח אותם בסיפוק גדול רק אחרי שהוא התאמץ ויגע ולא ויתר לעצמו.

      "כשהגיע הרעיון לצלם קליפ מהאלבום, היה ברור לנו ששיר הנושא 'יגעתי', הוא המסר של האלבום כולו ושל הקריירה של אלי, והוא הכי מתאים". בהשלכה על המסר המרכזי, נראה שמרקוס והצוות שלו, בהחלט "יגעו" על הקליפ.

      מלבד העלות המטורפת יחסית לכל קליפ חסידי אחר עד היום, הרי שעשרות אנשי צוות הפקה ואפקטים איישו את אולפן הצילומים. כך למשל, כדי לדמות מסלול מכשולים אקטיבי, נפרסו מסביב ועל הרצפה עשרות מסכי לד. כדי לסבך את המסלול עוד יותר, הוסיפו אנשי האפקטים להבות אש אמיתיות, שמהנדס הבטיחות של כיבוי האש אסר על הפעלתם, ואישר במקומם זיקוקי דינור…

      אלי מרקוס מרוצה מאוד: "יגעתי ומצאתי, זה פתגם (ושיר) עם מסר מאד עמוק", הוא מסביר, "היה ברור שנרצה להמחיש את המאמץ והיגיעה באופן ויזואלי מרהיב באמצעות הקליפ שמלווה את השיר, אני מרגיש שהיתה לנו סייעתא דשמיא וב"ה הצלחנו. המסר חזק ומלווה את האדם בכל מעגל חייו – אדם צריך לזכור שאם באמת רוצים, אפשר לעשות ולהשיג הכול…".

      "למרות העלויות העצומות, בחרנו בחברת הפקה אמריקאית, כדי לשמור על האווירה שקרובה למקור, ובאנשים שסובבים את אלי ומאמינים בו מקרוב", מסביר דוידי קרומבי, מנהלו של מרקוס. איש המקצוע שנבחר למשימה והצליח בה מעל המשוער הוא שלמה חיים ריבקין שכתב את התסריט, צילם וערך את הקליפ המשוקע ובעצם ניהל את כל ההפקה הזו יחד עם הצוות הקרוב של מרקוס.

      "כבר בפגישה הראשונה", נזכר שלמה חיים ריבקין "חשבתי שאנחנו צריכים ליצור שעשועון אתגרי, בו ילד נוחת בתוך מסלול מכשולים ו"יגע" בעניין. התסריט נכתב מיד, אבל לקח זמן להפנים את הגודל והעוצמה שלו, כמו גם המורכבות. כולנו האמנו בתסריט, שהרי יש בו תוכן ועומק, אבל הקושי הגדול היה לייצר קליפ שמתאר פאן שגם ילדים וגם מבוגרים יהנו ממנו ומהמסר".

      "ידעתי שהקליפ צריך להיות מעניין ואנרגטי כמו השיר, שהוא שיר רוק, ואלו היו הקווים הראשוניים. דני פינקלמן ולחברת ספארקס נקסט סיפקו את הפלטפורמה של ההפקה, ומנדי בוארון בנה את הסט הגדול באולפן. המטרה הייתה ליצור קליפ מעניין, צבעוני וחדשני, כזה שטרם נראה, לצד עומק (יגעתי ומצאתי) ועדיין שהעומק לא יכביד על הכייפיות של השיר".

      "כל העת אנחנו מרגישים בחוש את יסודות השיר, המון יגיעה ויגיעה בכל זוויות של ההפקה, אבל יחד עם היגיעה חייבים אמונה חזקה שנגיע בסוף למוצר שאנחנו רוצים".

      תגיות:

      1. חזק.
        מה שנכון נכון

        יוגב
      2. נכון

        חכם עינו בראשו
      3. וואו בהחלט מושקע! יגעתם ומצאתם. יישר כוח! מחזק וממחיש כמה שווה וכדאי להתייגע, להתאמץ ולהשקיע

        אילנה.
      4. הקליפ נפלא ומושקע אבל לא הבנתי למה הדמות המרכזית בקליפ, הילד, לא מייצג ילד חסידי במראה שלו? ולזאת ייקרא קליפ חסידי?

        חנה
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו