• וידאו מרתק לילדים: מה יהיה כשמשיח יבוא?

      צפיות
      2059 וידאו

      וידאו מרתק לילדים: מה יהיה כשמשיח יבוא?



      Error: Contact form not found.

      הפקה יוצאת דופן בנושא גאולה ומשיח, על ידי בית חב"ד בשכונת בורו פארק, בהנהלת הרב אהרן גינזבורג, ממחישה את נושא הגאולה הקרובה והופכת אותו לענין מוחשי, ובעיקר למשימה שעל הילדים לקחת חלק פעיל בהכנות לקראת ימות המשיח. בסיום הוידאו מופיע שיר חדש של אברהם פריד אודות הגאולה.
       
      * * *
       
      איך אומרים "קבלת פני משיח" ב'בארא פראק'ית?
       
      בית חב"ד בארא פארק, תחת הנהלתו של הרב אהרן גינזבורג מאותגרת במשימה לא פשוטה. מסתבר שדוקא לקהל החרדי יותר קשה להיכנס, ולהחדיר בהם את בשורתו של הרבי אודות הגאולה היא משימה הדורשת הרבה יגיעה וחשיבה.
       
      ולא בגלל זה שוכחים בבית חב"ד בורו פארק על בשורת הגאולה, לא ולא! צוות ההפקה וההיגוי של הבית חב"ד בראשות השליח, הפיק השנה (כבכל שנה, אך יותר מתמיד) תהלוכת ל"ג בעומר מרשימה ומדהימה שכל כולו זעק: "קבלת פני משיח", בלב השכונה החרדית והמוסגרת מהשפעות העולם הרחב…
       
      נושא הכינוס היה "הנני, איך שטיי גרייט" – הנני, אני מוכן מזומן. והוא הוחדר בכל פרטי הכינוס, ולא רק בשלטים שאיתם ילדי צבאות ה' צדעו בשידרה ה-18.
       
      תוכנית הכינוס היה גדוש במשיח; הצגה מרגשת ומעודדת, בה שיחקו אברכים מבורו פארק את סיפורם של האחים שוויי. זה היה כאשר אימם שלחה אותם לגלות למקום תורה בתור ילדים צעירים, וכשנפרדו בדמעות היא הבטיחה להם שהיא עוד תחזור והם יתראו.
       
      יום אחרי יום האח הקטן – אהרן יעקב – הגיע לתחנת הרכבת לחפש את אמו האהובה. "היא הרי אמרה שהיא תבוא, ואמא לא משקרת", כך שינן לעצמו הילד הקטן שוב ושוב. והוא לא התאכזב, אמנם זה לא לקח זמן רב, אבל היא הגיעה… כשאמה שלו יצאה מהקרון והופתעה לראות את בנה האהוב מחכה לה שם, היא שאלה אותו – איך ידעה שאני מגיע היום?
       
      הפתעה מיוחדת חיכתה לילדים, כשאר גיבור הסיפור בעצמו -הלא הוא הגה"ח הרב אהרן יעקב שוויי, מד"א וחבר הבד"צ לק"ק קראון הייטס- עלה על הבימה וסיפר לילדים את הנמשל מהסיפור, שאני מאמין בכל יום שיבוא…
       
      בהמשך התוכנית הוקרנה על המסכים ווידאו מיוחד שבו רואים הילדים מה הכוונה לקבל פני משיח צדקנו בחיי היום יום שלהם.
       
      מיד לאחר הווידאו התחיל לנגן שיר באידיש שהולחן במיוחד לכינוס, והושר ע"י הזמר החסידי ר' אברהם פריד. ניגון שמחה של שמחת תורה המעודד את כל שומעיו לעשות "עוד מצוה ועוד מדה טובה"…
       
      בסיום הכינוס כל ילד קיבל ערכה מיוחדת ובו שלשה דברים שיעזרו לו לקבל פני משיח בג' קוים של תורה, עבודה וגמילות חסדים:
       
      תורה: ציור מרהיב המתאר בצבעים חיים את ציור הגאולה העתידה. הציור נצטייר, שוב פעם – במיוחד עבור כינוס זה – ע"י האמן וקסברגר. ובתחתית התמונה מצוטטים עשרות מקורות המצוירות הציור, ועל הילד למצוא כל מאמר חז"ל איפה הוא בציור.
       
      תפילה: כרטיס עם קאפיטל קל בתהילים – "תפילה על אריכות הגלות", לאומרו כל יום.
       
      צדקה: נרתיק למטבעות ועליו מודפס באותיות גדולות: "גדולה צדקה שמקרבת את הגאולה".

      תגיות: ,

      פנה אלינו בנוגע לכתבה זו