• סדנא מיוחדת לילדים לקראת ט"ו בשבט

      צפיות
      154 וידאו

      סדנא מיוחדת לילדים לקראת ט"ו בשבט



      Error: Contact form not found.

      לקראת ט"ו בשבט, במסגרת שורת תוכניות חדשות המופקות סביב חגי ישראל, יצאה לאור תוכנית חדשה בשם "לצמוח ולשמוח", המיועדת להפעלה בבתי ספר, כיתות א' עד ד' בבתי ספר בארה"ק, וכן לתוכניות סאנדיי סקול ובתי ספר באירופה.

      התוכנית משווקת לשלוחים בארה"ק על ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי אגודת חב"ד ולרבנים ושלוחים באירופה על ידי מרכז רבני אירופה.

      התוכנית כוללת סרט אנימציה מרתק על סודם של שבעת המינים ומעלתו של ראש השנה לאילנות. הסרט, שאורכו 10 דקות נערך על ידי חברת האנימציה "סטודיו פלאש", והוא נעשה ברמה מרתקת ועכשווית מאד, המציבה את התוכנית ברף הגבוה של התוכניות לבתי ספר.

      בנוסף מצורפים בערכה: "עשרה תפוזים היו על העץ" – משחק מולטימדיה תחרותי. חגיגה של טעמים ופירות – עריכת סדר ט"ו בשבט חוויתי. "חקלאים צעירים יוצרים עץ מעשים טובים" – יצירת עץ כיתתי. "עץ המשאלות" – ציור עץ על ידי כל ילד.

      התוכנית הופקה בניהולו של הרב יאיר בורוכוב מ"מעגלי השנה", נכתבה ונערכה על ידי הגב' מושי מנדלזון מאגף 'מורשה' של "מרכז רבני אירופה" שבניהולו של הרב מנחם מרגולין,  בליווי וועדת היגוי של שלוחים הכוללת את הרב שלמה שוורץ (חדרה), הרב נח סוליש (נתניה), הרב יוסף יצחק ליפקין (כפר סבא), הרב פיני מרטון (קרית ביאליק), הרב יוני הר צבי (חולון) והרב מנחם קרמר (צעירי אגודת חב"ד).

      "מרכז רבני אירופה" אף תירגם את התוכנית לשפות רוסית גרמנית צרפתית ואנגלית.

      הרב אריה גולדברג סמנכ"ל "מרכז רבני אירופה" מסר כי לאור ההצלחה וההדים הרבים שנחלו התוכניות הקודמות בבתי הספר היהודיים ובמסגרת סאנדיי סקול, בימים אלה עובדים על הפקת תוכנית מיוחדת לחג הפורים הבעל"ט.

      הרב יאיר בורוכוב מנהל "מעגלי השנה" אומר כי הוא שמח ומברך על שיתוף הפעולה של כל הגורמים להצלחת הפרויקט. "מחמם את הלב לדעת שרבבות ילדי ישראל מהארץ ומהעולם מקבלים את אותה תוכנית, מושקעת, מקצועית וחווייתית, שנעשתה בליווי שלוחים להם ניסיון רב שנים בהפעלה של תוכניות בשטח".

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו