• מה התמימים אומרים על 'אש"ל – הכנסת אורחים'?

      צפיות
      485 וידאו

      מה התמימים אומרים על 'אש"ל – הכנסת אורחים'?



      Error: Contact form not found.

      בארגון "אש"ל – הכנסת אורחים" עסוקים בימים אלו בדאגה לצרכיהם של אלפי תמימים, למעלה מאלף בנות, אברכים רבים, זוגות צעירים ואפילו קבוצה גדולה של ילדים, שכולם הגיעו כבר לחצרות קדשנו, ואלפים רבים – בעיקר בעלי בתים מאנ"ש – צפויים להגיע לקראת חג הסוכות של 'שנת הקהל'. מה האורחים עצמם אומרים על הארגון שדואג להם? • צפו בוידאו • לתרומה

      מזה למעלה מחמישים שנה (!) שמפעל החסד הגדול החב"די הגדול בעולם "אש"ל – הכנסת אורחים" מספק לכל אחד ואחת מענה אמיתי לכל צרכיו הגשמיים והרוחניים, במשך כל החודש, מתוך התמסרות ונתינה אין קץ.

      המשימה של דאגה לצרכי האורחים הרבים היא מורכבת וקשה, ונעשית במסירות רבה בידי צוות ענק של מתנדבים הפועלים במחלקות שונות ובראשם המחלקה הרוחנית והמחלקה הגשמית. וכך לצד סדרי הלימוד בזאל הגדול, פועלים שני מטבחים מרכזיים ושלושה חדרי אוכל ענקיים, ולא תהיה זו גוזמא אם נאמר שאין משפחה בחב"ד שלא נעזרה בהכנסת אורחים בעשרים השנים האחרונות, לפחות באחת מן המחלקות הרבות.

      מי משלם את העלות העצומה של כל המפעל הענק הזה?

      זה הזמן של כולנו להתגייס למען האורחים של הרבי!

      הַכְנֵס אורח – תהיה המארח שלהם!

      עכשיו זו ההזדמנות שלך להיות שותף במצווה הגדולה של הכנסת אורחים: הרם את תרומתך ל"אש"ל – הכנסת אורחים" ותזכה לארח על חשבונך בחודש החגים את האורחים שהרבי התבטא עליהם "האורחים שלי"!

      מי האורח שלך?

      $36 אורח אחד ליום

      $72 אורח ליומיים

      $180 אורח לחמשה ימים

      $360 אורח לעשרה ימים

      $770 אורח לשבתות וחגים

      הרבי העביר 10,000 דולר לאש"ל. בכמה אתם משתתפים?

      ידוע עד כמה הרבי תמך בארגון החשוב הזה, ורק לאחרונה פורסם שבשנת הקהל תשמ"ח העניק הרבי סכום של 10,000 דולר לאש"ל הכנסת אורחים.

      אין ספק שבזכות התרומה שלכם, תקבלו את ברכותיו של הרבי לבני חיי ומזוני ובכולם רוויחי!

      תרמו כעת

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו