• הרב דוד נחשון: "שלוחים, 'יהדודס' זהו רצונו של הרבי!"

      צפיות
      485 וידאו

      הרב דוד נחשון: "שלוחים, 'יהדודס' זהו רצונו של הרבי!"



      Error: Contact form not found.

      לקראת ימי הקיץ הממשמשים ובאים ועימם חופשות ילדי בתי הספר הכלליים, מדבר הרב דוד נחשון יו"ר תנועת הנוער צבאות ה' בארה"ק על הצורך וההכרח בפעילות ראויה לאותם ילדים שאינם יודעים אל"ף בי"ת של יהדות, כמובא בעשרות מקומות בשיחותיו הקדושות של הרבי מלך המשיח שליט"א.

      לצורך כך הוקמה רשת מועדוניות הקיץ 'יהדודס', המספקת ערכות מוכנות לשלוש שעות של פעילות ערכית ומהנה למשך עשרה ימים, הכוללות יצירה יומית, פעילות אטרקטיבית ועוד. במהלך ימי הפעילות ילמדו הילדים בצורה חווייתית על מושגים בסיסיים ביהדות (לדוגמא – כשרות, שבת, אהבת ישראל וכו'), כשבכל יום יתמקדו בנושא מסוים. כדי להחדיר את הנושאים הנלמדים לילדים בצורה חווייתית ומעשית, הדבר יעשה על ידי סיפורים, פעילויות, יצירות וכו'.

      רשת מועדוניות הקיץ 'יהדודס' מנוהלת על ידי תלמידי התמימים מישיבת חח"ל צפת ובשיתוף תנועת הנוער צבאות ה' בארה"ק, במטרה להביא לילדים את האל"ף-בי"ת של יהדות בצורה מושכת וחווייתית ולהגיע לאותם ילדים שאינם מקבלים זאת במהלך שנת הלימודים.

      לסיום, יוצא הרב נחשון בקריאה מיוחדת אל השלוחים ואנ"ש בארה"ק לקחת חלק בפעילות ולפתוח סניף יהדודס במקומם, ובכך להגיע לאותם אלפי ילדים שאינם יודעים אל"ף-בי"ת של יהדות. ועל ידי הערכות המושקעות והפעילות המהנה נקיים את רצונו של הרבי מלך המשיח שליט"א לחנך את ילדי ישראל.

      שלוחים! אנ"ש! טלו חלק בפעילות 'יהדודס'. התקשרו עוד היום והקימו סניף אצלכם בישוב או בשכונה.

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו