• מה עושים עם "בעלי העגלה הריקה"?

      צפיות
      485 וידאו

      מה עושים עם "בעלי העגלה הריקה"?



      Error: Contact form not found.

      לקראת הפסח, רבים הם היהודים שצריכים. האחד צריך בגדים חדשים לילדים ואין ידו משגת, האחר צריך עזרה בתשלום חשבונות כאלה ואחרים ולשלישי אין אפילו את הבסיס של הבסיס – כדי להניח על השולחן מצות ויין ולקיים את ליל הסדר כהלכתו.

      לכל אלה עוזרת לאורך כל השנה "התאחדות החסידים" באופן מכובד ובצנעה, וכן הוא גם לקראת הפסח הבעל"ט. הפניות לא מפסיקות להגיע אל אגף "חסדי שלמה ומשה" המרכז את הפעילות, וצוות המשרד עושה כל שביכלתו כדי לעזור לכל פונה.

      קמחא דפסחא הוא לא עוד מנהג – זוהי קריאה נפשית של כ"ק אדמו"ר שליט"א מה"מ בשיחות ובמכתבים רבים. וכך אומר הרבי בשיחת פ' ויקרא בשנת ה'תנש"א:

      "גם לאחרי נתינת צרכי החג "כדבעי לי' למהוי", מעשר, ועד לחומש (מצוה מן המובחר) – צריך לעשות חשבון שלפי-ערך ההוסף בברכתו של הקב"ה בימים שבינתיים, גדל גם הסכום דמעשר או חומש, ובמילא, צריך להוסיף יותר בנתינת צרכי החג. ויתירה מזה: ע"פ מארז"ל "עשר בשביל שתתעשר" – יכול וצריך להוסיף בנתינת צרכי החג (נוסף על המעשר והחומש עוד לפני ההוספה בברכתו של הקב"ה, וככל שירבה להוסיף בנתינת צרכי החג, תגדל יותר ברכתו של הקב"ה בעשירות מופלגה (כמדובר בארוכה לפנ"ז)".

      העשירות מחכה לך – רק תתרום!

      המבצע אך הושק וכבר נאספו תרומות רבות מחסידים שהזדרזו לקיים את בקשת הרבי. אולם היעד עדיין לא הושג "לא ננוח ולא נשקוט עד שכל משפחה תכניס את החג בשמחה" אומרים לנו במטה המבצע וקוראים לכל מי שדברי הרבי נוגעים לו

      להיכנס ולתרום בעמוד הפרויקט – לחצו כאן

      אפשר גם במוקד האוטומטי: 083011526, בביט למספר: 0584601770, או בהעברה לבנק פאג"י סניף 188 ח-ן 441236 ע"ש התאחדות החסידים (לציין קמחא דפסחא).

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו