• הרב גלוכובסקי: "תרומה למקוואות עומדת בעדיפות עליונה"

      צפיות
      480 וידאו

      הרב גלוכובסקי: "תרומה למקוואות עומדת בעדיפות עליונה"



      Error: Contact form not found.

      "ההלכה קובעת שמוכרים בית כנסת כדי לבנות מקווה, כי הטהרה היא הדבר החשוב והנחוץ ביותר" • קורא לכל אחד ואחת מאנ"ש לתרום למרכז מקוואות חב"ד בשבוע השותפות שמסתיים מחר • צפו בסרטון שבו שלוחים מספרים על ישועות מופלאות בזכות מקוואות • לצפיה בוידאו

      היום הוא היום הרביעי לשבוע השותפות עם "מרכז מקוואות חב"ד", שע"י בי"ד רבני חב"ד באה"ק, בשאיפה לגייס מימון להמשך המהפך בהרמת רמת הכשרות וההידור של מקוואות חב"ד ברחבי הארץ, בניין מקוואות חדשות ושיפוץ קיימות.

      הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, קורא לכל אחד ואחת מאנ"ש להיות שותפים במפעל זה, ולקבל את שפע הברכות שהרבי מבטיח באיגרותיו ובשיחותיו למשתתפים בבניית מקוואות טהרה:

      "מקוואות בעם ישראל עומדים בסדר עדיפויות עליון, עד שההלכה קובעת שאם אין ברירה אחרת, מוכרים בית כנסת כדי לבנות מקווה. לכן גם כשיש משאבים מצומצמים, צריך לתת עדיפות לתרומה למקוואות, כי הטהרה היא הדבר החשוב והנחוץ ביותר.

      במשך שלוש עשרה השנים שזכיתי להיות שותף לעשייה של מרכז מקוואות חב"ד ראיתי במו עיניי עד כמה הפעילות הזאת חיונית ונחוצה. בזכות הפיקוח על המקוואות אותרו בעיות שפוסלות מקווה, ושופרו ההידורים במקוואות. בזכות המרכז הוקמו מקוואות חדשים ושופצו מקוואות ישנים, והתוצאה היא – עוד ועוד אנשים שבאים להיטהר ומקיימים את המצווה הגדולה.

      הכרזנו על שאיפה להחליף בכל מקווה את מי הגשמים אחת לשנה, ולכל היותר אחת לשנתיים. לא בכל יישוב יש אמצעים לעשות זאת, והעזרה שלנו מאפשרת לבצע את החלפות המים, ולהרים את רמת הטהרה".

      הרב גלוכובסקי מציין את הברכות והישועות המובטחות לשותפים בבניית מקוואות: "הרבי מדבר על מקוואות כצינור לברכה לדברים רבים, כמו זרע של קיימא, הצלחה בחינוך הילדים ובריאות. ראיתי כמה וכמה פעמים שאנשים עזרו בנושא מקוואות וראו ניסים ונפלאות. יש זוג שלא היו להם ילדים במשך יותר מעשר שנים, והם החליטו לתרום לבניית מקווה. ממש בימים של חנוכת המקווה האישה הרתה, וכעבור כתשעה חודשים נולד בן זכר!

      "אני קורא לכל אחד ואחת מאנ"ש – מקוואות חב"ד זה דבר שצריך להיות יקר ללב כולנו, וכולנו נקראים להתגייס וליטול חלק במצווה הזאת, ובזכות זה תתברכו בכל הברכות, בבני, חיי ומזוני רוויחא ותזורז הגאולה האמיתית והשלימה".

      לאתר השותפות לחצו כאן

      תגיות: ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו