• מופת גלוי: הרבי ראה את הבעיה במקווה

      צפיות
      485 וידאו

      מופת גלוי: הרבי ראה את הבעיה במקווה



      Error: Contact form not found.

      שוב ושוב קיבלו בני הזוג מענה לשמור על טהרת המשפחה, ובהיותם יראי שמים ומקפידים במצוות לא הבינו איפה הבעיה • הרב שטרן יצא לבדוק את המקווה במקום וכשהגיע לשם הכול הובן • צפו בוידאו

      בני זוג יראי שמים ומקפידים במצוות, שלא הצליחו ללדת ילדים, כתבו לרבי והמענה שקיבלו שוב ושוב הוביל לתיקון בעיה חמורה במקווה, שפסלה אותה למעשה. ברגע שהבעיה תוקנה – זכו בני הזוג להיפקד.

      את הסיפור המדהים סיפר לתכנית "תורת חיים" של JEM, מעדות אישית, הרב יחיאל מיכל שטרן, ששימש מפקח על מקוואות רבות בירושלים וברחבי ישראל מטעם המשרד לענייני דת.

      "בדרך לא דרך הגיעו בני הזוג לרב אשר לעמיל כהן", מספר הרב שטרן, "ור' אשר לעמיל בא אלי. שמע, אמר לי, הם אומרים שהם שומרים טהרת המשפחה – זה בלי שום ספק. וכשהרבי אומר שיש איזו בעיה בטהרת המשפחה, אין לי ספק שזה נכון. מה יכול להיות פה?

      "הוא חשב וחשב, ואז הוא אמר שהדבר היחיד שהוא רואה כאן, אולי חלילה במקווה במקומם יש בעיה. והוא לא יכול לבדוק את המקוואות, אז הוא בא אלי. אמרתי לו בסדר".

      מוסיף ומספר הרב שטרן: "בדקנו את האוצר – שה' ישמור… באוצר של המקווה היתה נזילה, לא יודע כמה זמן, ולכן המים לא החזיקו שם. למעשה לא היה כאן אוצר של גשמים. גם אוצר הזריעה לא היה בסדר, וגם אוצר השקה לא היה בסדר; המקווה לא היה כשר.

      "אז הבנו מה שהרבי כתב 'באם תשמרו טהרת המשפחה'!

      "היינו מאוד המומים מהסיפור; כי אני לא יודע כמה זמן זה היה ככה, וכמה טבלו שם".

      במרכז מקוואות חב"ד אומרים כי הסיפור המופלא הזה ממחיש עד כמה חשובים הפיקוח על המקוואות, וההקפדה על החלפות סדירות של אוצר מי הגשמים, והדבר נוגע בפועל ממש להולדת ילדים!

      השבוע מתקיים שבוע השותפות עם מרכז מקוואות חב"ד, כדי לאפשר לו לקיים את עבודתו החשובה והחיונית, לסייע בבניית מקוואות חדשים ובשיפוץ קיימים, ובפיקוח על מקוואות חב"ד ביישובי הארץ.

      לתרומה מאובטחת

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו