• ב'דרך הבית' השער לעולם לא נעול

      צפיות
      485 וידאו

      ב'דרך הבית' השער לעולם לא נעול



      Error: Contact form not found.

      איפה המפתח? כולנו מצאנו את עצמנו בסיטואציה הזו, לחוצים, מחזיקים את הראש ומחפשים את המפתח, למה דווקא עכשיו, ולאן הוא נעלם. אנחנו התמודדנו עם כל האתגרים האלו, ואנו יודעים שהמפתחות כבר אצלנו ביד, רק צריך למצוא וגלות אותם.

      אין חומה בלי שער, אין שער בלי מנעול ואין מנעול בלי מפתח. תכנית 12 המפתחות של 'דרך הבית' תעניק לך את סט הכלים להצלחה בכל תחומי הבית והחיים.

      גם אתם יכולים להגיע למצוינות בחינוך, הורות ופרנסה. כל מה שצריך לעשות זה להצטרף, ללמוד ולהתאמן. תוצאות מוכחות בקרב מאות בוגרים ומשפחות ששידרגו את חייהם.

      'דרך הבית' הוקם מהשטח ושם לעצמו מטרה לכוון אברכים צעירים בצמתים המרכזיים בחייהם, הרב יצחק אייזיק לנדא והרב חיים שלמה דיסקין מעניקים לו ליווי תורני הלכתי, ועל שורותיו נמנים טובי הרבנים והמומחים, ביניהם הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, הרב משה גרוזמן, מר בן פרהט ועוד.

      בעזרת כלים מתורתו של הרבי, בשילוב עם כלים מעולם הייעוץ והפסיכולוגיה, אנחנו נותנים מענה לבית החסידי במגוון תחומיו, בצורה מקיפה ויסודית, ומעניקים גישה אל צרור המפתחות שלמעשה נמצא כבר בידיו של כל אחד ואחד.

      אנחנו מאמינים שהדרך להיות חסיד שלם עוברת דרך הנישואין, המשפחה וחיי הקהילה. זוהי למעשה הנקודה הפנימית של קריאת הרבי "להכין את עצמו ואנשי עירו לקבלת פני משיח". צרור המפתחות שאנחנו מגלים בעבודה משותפת עם התלמידים המודרכים, מסייע לפתוח גם את השערים הכבדים ביותר ולזכות בחיים מאושרים ומלאי משמעות.

      כנסו עכשיו לאתר דרך הבית והצטרפו לאחת הקבוצות הקרובות

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו