• הצטרפו לסיומו של מסע השחיטה המרתק בחנוך לנער

      צפיות
      480 וידאו

      הצטרפו לסיומו של מסע השחיטה המרתק בחנוך לנער



      Error: Contact form not found.

      המתח על פני התמימים משיעור ג' בישיבת חנוך לנער היה ניכר בשבועות האחרונים, חזרה אינטנסיבית בשיעורים ובהפסקות ובלילות על חומר הלימודים מתוך הספר "שמלה חדשה", אימונים חוזרים ונשנים על השחזת הסכינים על פי מדדים של איכות ומהירות. מבחני ביניים עיוניים ומעשיים בעל פה, בכתב ובמעשה, כל אלו הצטרפו לסיכום הלימודים במשך השנה האחרונה בה עברו התמימים מסע ארוך ומרתק בנבכי תהליך השחיטה כשהם שותפים מלאים לכל השלבים.

      "בתחילה חששתי" אומר מנדי "חשבתי שאולי אני לא מתאים, החומר קשה, ובכלל מה הקשר שלי לשחיטה?", "אך בסופו של דבר מדובר במשהו שלא רציתי להפסיד, חיכיתי בכיליון עיניים לשיעורים העיוניים והמעשיים. חוויתי הצלחות קטנות וגדולות לאורך כל הדרך, כשבסופו של דבר אני מצליח להעמיד סכין באופן הכי מוצלח ובזמן שהוקצב לי, והעיקר הוא שגיליתי שהתחברתי מאוד לכל נושא הלימוד העיוני, פשוט התחלתי לאהוב ללמוד ולא רק 'שמלה חדשה' אלא גם כל דבר של קדושה, גמרא, מאמרים, שיחות ועוד".

      פסגת ההצלחה התבטאה במבחן המיוחד שנערך בביתו של הרה"ג הרה"ח הרב ישעיהו הרצל שליט"א רבה של נצרת-עלית, הרב הקציב לבחינת התמימים יומיים, כאשר הוא לא מרפה ושואל מכמה כיוונים, ומפתיע את הבחורים בסיטואציות שונות. את התמוגגותו של הרב מתשובות התמימים לא היה ניתן להסתיר. השליטה המלאה וההבנה העמוקה היתה ניכרת על כל צעד ושעל, ניכר היה שהבחורים למדו היטב במשך השנה כך שהתשובות היו סדורות על לשונם ככאלה שנמצאים וחיים את הלימוד.

      "לא וויתרנו על קוצו של יוד, תבענו מהם שוב ושוב, ואני שמח ומלא סיפוק לראות את הפירות הנפלאים שהצמיחו התמימים והוכיחו לעצמם ולסביבתם את יכולותיהם המעולות", "ההשקעה, היציאה בלילות לשחיטות, העבודה הסיזיפית הוכיחה כמשתלמת, והעיקר לרוות נחת מרמתם החסידית של הבחורים שרק התחדדה בעקבות לימודי השחיטה". מסכם בסיפוק השוחט הרב אסף לוי שהנחה, ריכז והוביל במשך כל השנה את שיעור ג' בתהליך.

      "רמת הידע והמקצועיות של הבחורים הינה גבוהה ביותר, ואני מאחל לכל שוחט להיות ברמתם" מוסיף הרב ניסים סלמן שליווה את הקבוצה במשך השנה.

      בישיבת חנוך לנער לא מסתפקים בכך ומכינים את השטח לשנה הבאה עם חידושים מפתיעים גם בתחום השחיטה.

      תגיות: ,

      1. ברוך השם כל הכבוד למורים ולתלמידים על ההשקעה וההצלחה!

        רחלי
      2. עם תעודה מהגה"ח ר' י' הרצל שיחי' רב ואב"ד נצרת עילית בע"ה תהיו שוחטים טובים לאנ"ש ולכלל ציבור היראים בארה"ק שתצליחו!

        מנדי
      3. תותחים

        שבח
      4. ואווו באמת כייף לראות את הצוות ואת הבחורים !!אני אישית יכול להעיד שזה ישיבה שבאמת משקיע בבחורים צוות מדהיים תמשיכו כייף לראות ולהיזכר בישיבה כי אין כמו חנוך לנער !!!

        עריבא קירשנבוים
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו