• תיעוד מתוק: כך מכינים רבבות גביניות לעולי הרגל • צפו

      צפיות
      480 וידאו

      תיעוד מתוק: כך מכינים רבבות גביניות לעולי הרגל • צפו



      Error: Contact form not found.

      אי-שם בדרום, במאפיית קריית גת, עמלים מסביב לשעון על הכנת רבבות גביניות מתוקות ועוגות שוקולד אישיות עבור עולי הרגל שיעלו לשריד בית מקדשנו בחג השבועות. העוגות, בהשגחתו המהודרת של הרב לנדא, יצורפו לערכת מזון, ובה מיני מתיקה ושתיה, זאת ביוזמת מפעל החסד הוותיק 'כולל חב"ד'.

      כמיטב המסורת לאורך השנים, 'כולל חב"ד' מזכה את המוני העולים לשריד בית מקדשנו ב"קידושא רבא", באמצעות חלוקת מיני מאפה ושתיה קרה, המאוכסנים במוקדי קירור מיוחדים מערב החג. לשירות העולים, מוצבים עשרות "עמדות קידוש" בהן ניתן לקדש על היין.

      כנקדימון בן-גוריון בשעתו, שדאג להכנת בורות מים קרים משיבי נפש לכל עולי הרגל שנהרו אל בית המקדש – כך גם כיום, ב'כולל חב"ד' יחד עם 'קרן מרומים' דואגים לעמך בית ישראל הגומעים ברגליהם את רחובות ירושלים ובבואם למקום הקודש והמקדש בעיצומו של חג השבועות – המתינה להם "ערכה אישית" משיבת נפש.

      חלוקת הערכות האישיות, בסיוע הקרן למורשת הכותל והרב שמואל רבינוביץ, תאפשר נטילת 'צידה לדרך' וכך גם כאשר השמש קופחת יכלו עולי הרגל לעצור, ללגום שתייה קרה, לנוח, לטעום מהעוגות המשובחות ולאזור כוח להמשך הדרך עד לביתם.

      על כל אריזה הודפסה קריאתו של הרבי: בנינו ערבים בעדינו – לאסוף את הילדים והטף לשמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בשעת קריאת התורה בחג השבועות. לחלוקה ההמונית שותפה גם משפחת קאהן.

      תגיות: ,

      1. כל הכבוד

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו