• הרובוט שכיכב במסיבת הסיום וכנס הקהל באשקלון

      צפיות
      485 וידאו

      הרובוט שכיכב במסיבת הסיום וכנס הקהל באשקלון



      Error: Contact form not found.

      באולם הקונגרסים באשקלון התכנסו מאות תלמידי הישיבה הראלית והוריהם, יחד עם צוות הישיבה והשלוחים באשקלון לכנס הקהל ומסיבת סיום שנה"ל.

      ייחודיותה של  הישיבה הראלית חב"ד אשקלון, היא בשילוב לימודי קודש ברמה ישיבתית ע"י טובי מגידי השיעורים והמשפיעים, ולימודים כללים ברמה גבוהה  הכוללים מגמות מקצועיות מבוקשות של חשמל, רובטיקה ומחשבים.

      "סגנון הלימודים  שלנו, הינו יחודי בשדה החינוך החבד"י, וב"ה הוכיח את עצמו כנכון ביותר עבור תלמידים מבתים המקורבים לחב"ד וגם עבור חלק מילדי אנ"ש והשלוחים הצריכים גיוון מקצועות וצורת למידה מותאמת ",  אומר מנהל הישיבה הרב מרדכי אילרוב, שבניהול מקצועי ומסור הצעיד את הישיבה לרמתה הנוכחית,  לתפארת מוסדות החינוך של חב"ד ולגאוות מחלקת החינוך בעיריית אשקלון.

      מסיבת הסיום נפתחה בדברי תורה וברכה של  השליח, יו"ר המוסדות  ורב הקהילה הרב מנחם מנדל ליברמן, ששוחח עם התלמידים על מטרת חופשת בין הזמנים כדי לאגור כח  לעבודת ה' ברמה גבוהה יותר.

      הרב ליברמן, שיסד את הישיבה לפני עשור שנים, התרגש כשעל המסכים הוקרנו נתוני השנה החולפת:  32 תלמידים סיימו  מסכתות  שלמות בש"ס. יותר מ 2500 דפי גמרא נלמדו ע"י תלמידי הישיבה,  עשרות בחורים שיוצאים באופן קבוע למבצע תפילין וזיכו אלפים רבים  של יהודי אשקלון, וכן  ציון 95 בממוצע ציוני מבחני הבגרות.

      ידידו של הרב  מנחם מנדל ליברמן עו"ד ד"ר יעקב חרותי- מהנהלת אונברסיטת אריאל,  שביוזמתו ובשיתוף פעולה עם האוניברסיטה נפתחו בישיבה מגמות רובטיקה וחשמל, התפעל  מרמת הלמידה ובעיקר מההערכה הגדולה של התלמידים והוריהם לצוות הישיבה שמתמסר לתלמידים מתוך תחושת שליחות ממש.

      בחלק האומנותי של הערב עלו שחקני תיאטרון הנקודה הטובה במופע פלייבק  מצחיק ומרגש ובהשתתפות הקהל.

      סרט סיכום שהפיקו תלמידי הישיבה  היה הפתעת הערב. כוכב הסרט הינו  הרובוט  שיצרו התלמידים   במהלך השנה במגמת רובוטיקה. לקול מחיאות הכפיים לקח   הרובוט את קהל המשתתפים לסיור בישיבה והציג סיכום של שנת הלימודים.

      תעודות הערכה לתלמידים המצטיינים ושי יוקרתי  חתם  את הערב הגדוש והמרגש.

      לפרטים נוספים על הישיבה הראלית חב"ד אשקלון בטלפון:08-6845115

      1. יפה לכם!

        מענדלאך
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו