• "יעמוד מלך": הוידיאו שכבש את תשרי • צפו

      צפיות
      9636 וידאו

      "יעמוד מלך": הוידיאו שכבש את תשרי • צפו



      Error: Contact form not found.

      מחלקת הכינוסים של אש"ל 'הכנסת אורחים', עמלו, התייגעו והפיקו סרט ווידאו מיוחד, המתעד את כל מאורעות ופעולות אותם ימים מיוחדים, של התגלות מלך המשיח בעולם כולו. במהלך הסרט מרואיינים רבנים, תמימים ופעילים בהפצת בשורת הגאולה, ששיתפו מכלי ראשון את התחושות והרגשות • חב"ד אינפו חושף כאן לראשונה, את חלקו הראשון של הסרט • יעמוד מלך

      חודש תשרי הוא הזמן בו כל חסיד בכלל, וכל תמים בפרט, מחפש לחזק ולעורר את האמונה בהתגלות המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח. אחת הדרכים המובילות לכך, היא "לחיות" מחדש, עם השנים המופלאות בהם התגלה הרבי לעין כל כמלך המשיח, שנות הנפלאות – תשנ"ג-ד.

      כאשר נזכרים במאורעות המופלאים שהתרחשו אז, בעוצמת האמונה ובפעילות האדירה בענייני משיח, נשאבים באחת לאותה אווירה מיוחדת של משיח וגאולה בה הרבי רוצה שנחיה.

      לצורך כך, עמלו והתייגעו מחלקת הכינוסים של אש"ל 'הכנסת אורחים', והפיקו סרט ווידאו מיוחד, המתעד את כל מאורעות ופעולות אותם ימים מיוחדים, של התגלות מלך המשיח בעולם כולו. במהלך הסרט מרואיינים רבנים, תמימים ופעילים בהפצת בשורת הגאולה, ששיתפו מכלי ראשון את התחושות והרגשות. הסרט נקרא "יעמוד מלך", שם המשקף את מהותה של תקופה זו בה נעמד המלך המשיח ונגלה לעין כל.

      חלקו הראשון של הסרט, הוקרן במהלך הכינוס המרכז של אש"ל – הכנסת אורחים "מיהו ליובאוויטשער" שנערך בי"ג תשרי. הווידיאו עורר גלים והדים בין כל התמימים, והפך לשיחת היום ב'תשרי בליובאוויטש'.

      חב"ד אינפו חושף כאן לראשונה, את חלקו הראשון של הסרט, הכולל את תחילת שנת תשנ"ג, שיירת הטנקים חנוכה תשנ"ג – "ברוך הבא מלך המשיח", פרסום זהות משיח בעיתונים וב'סאטעלייט' עולמי ועוד.

       

      תודות מיוחדות לרבנים שהתראיינו לווידיאו מיוחד זה: 

      הרב דוד נחשון, הרב שמואל שפריצער, הרב שאול אקסלרוד, הרב יגאל הושיאר, הרב שד"ב מישולובין.

      תודות מיוחדות לתמימים – חיילי בית דוד, שטרחו ועמלו בהכנת הסרט: 

      מנחם מענדל באשה, שניאור זלמן קלאפמאן, שניאור זלמן אקסלרוד, אברהם אורן, מנחם מענדל מישולבין

      תגיות:

      אין אפשרות להגיב לכתבה זו.