• חצי שעה חינוך – השקעה עם רווחים גדולים

      צפיות
      200 וידאו

      חצי שעה חינוך – השקעה עם רווחים גדולים



      Error: Contact form not found.

      לפני כשבועיים התקיים בירושלים ערב חינוך ייחודי מסוגו. בערב השתתפו עשרות הורים ועסק בהעמקת הקשר והזיקה לחינוך וערכיו ברוח תורנית, קבלת טיפים וכלים מעשיים איך להשקיע ולהצליח בחינוך הילדים, מתוך מגמה וחזון של בניית 'דור העתיד'.

      לא פעם אנו מחפשים דרכים להעצים את הצדדים החזקים של הילד, דרכם ניתן להתמודד ולהתגבר על האתגרים העומדים לפנינו. אחד השותפים העיקריים להצלחות הם – אנחנו – ציבור ההורים, כאשר גם הם מגויסים עם הצוות החינוכי להעצים את הילד, התוצאות הינן מבורכות פי כמה וכמה .

      אמנם, נדרשת הדרכה והכוונה לציבור ההורים מאנשי מקצוע ומומחים בתחומים שונים, בזיהוי מוקדם ובמניעת הבעיות ככל הניתן, במתן כלים ובמציאת פתרונות בזמן אמת בהתמודדויות עם אתגרי היום יום, ובמתן כלים ופתרונות יצירתיים להמשך הדרך למצוא מסילות לליבו של הילד ולבנות את 'דור העתיד'.

      לשם כך בדיוק 'מכון אלף' בראשות הרב לוי קנלסקי יזם והציג את המיזם החדש לציבור ההורים – 'בית ספר להורות מיטבית' שע"י מכון אלף, שמטרתו להעניק להורים כלים ותובנות לפיתוח וקידום חינוך 'דור העתיד', לפתוח בפניהם צוהר אל עולם החינוך, הפסיכולוגיה, התקשורת הפנים משפחתית ולהעניק להם כלים לאמפתיה, הקשבה, העצמה אישית, ודרכי השפעה בבית ומחוצה לו בהתמודדות עם אתגרי היום יום.

      במרכז הערב ההורים שמעו הרצאה מרתקת מפי הרב לוי קנלסקי יו"ר מכון אלף שעסק בנושא: 'השקעה יומית עם רווחים גדולים ובטוחים' – על חשיבות ויוקר הזמן של חצי שעה יומית  בחשיבה על חינוך הילדים, עד כמה זה מהווה גורם משפיע על חינוך ילדינו.

      בהקשר להיום יום השבוע בתאריך כ"ב טבת שבו כתוב: כשם שהנחת תפילין בכל יום הוא מצווה דאורייתא על כל יהודי, ללא חילוק בין גדול שבתורה לבין איש פשוט, כך הוא חוב גמור על כל יהודי לחשוב כל יום חצי שעה אודות חינוך הילדים ולעשות הכול, מה שבכוחו לעשות ויותר מכפי כוחו, לראות ולפעול אצל הילדים, שילכו בדרך בהם מדריכים אותם.

      תגיות: , ,

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו